Houden van textiel.

Een tijdje terug kreeg ik een uitnodiging van IKEA voor hun IKEA Pop-Up Expo Atelier in Brussel. Spijtig genoeg kon ik er toen niet bij zijn ook al zag het er enorm leuk uit!

Als troost zat er vandaag een cadeautje in de bus.



Het IKEA-boek 'Houden van textiel'.


Met prachtige foto's.


Stapels stoffen.


Wijze woorden.


En doe-het-zelf ideetjes.


Merci!





En dan nog iets helemaal anders, een vraagje voor de wizkids onder jullie.  Heeft er iemand een idee van hoe ik foto's kan bloggen zonder kwaliteitsverlies? Ik word er ambetant van als ik zie hoe smoezelig die foto's hier steeds verschijnen. Naar't schijnt zou blogger er iets mee te maken hebben, maar niets van wat ik probeer lijkt te helpen, dus alle tips zijn welkom!



16 opmerkingen :

  1. Amai sjansaar ;-) Oeps, geen idee...hopelijk krijg je snel een passend antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg dat boek ook! Leuk, hé!
    En die foto's, geen idee hoe we dat kunnen oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ook het boek gekregen, mooi afgeleverd aan de voordeur! Heb nog niet de tijd gehad om er rustig in te bladeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou het hier scherp in de gaten. Dat met die foto's stoort mij ook mateloos. Direct uploaden van mijn eigen 'afbeeldingen' gaat goed, maar via Picasa is het flut.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, met Picasa trekt het meestal op niet veel hé. Maar goed, op mijn Picasa account is niet veel gratis ruimte meer dus daarom ben ik op zoek naar een nieuw, maar degelijk alternatief. Hopelijk komt er nog iemand met een goede tip! Ik dacht aan Flickr, alhoewel ik niet graag met dat programma werk...

      Verwijderen
  5. Ma jong uw foto's zijn toch perfect??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon cadeautje!
    En van de smoezeligheid van uw foto's merk ik toch niet veel hoor ...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super boek!! Ik kreeg het ook afgelopen jaar. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier lag vandaag ook zo'n leuk boek op de mat (al weet ik nog altijd niet hoe het binnen raakte ;-) ). Tof, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is boffen! Mooi boek! En van foto's....helaas geen verstand, ben altijd al blij als het een beetje overkomt zoals het bedoeld is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi boek gelukzak:)

    Foto's kan ik je niet helpen... gewoon opladen via adobe zou ik doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof boek, Ikea is altijd zo inspirerend :)

    Laad je uw foto's nu op via je blogger account? Of gebruik je al een niet-blogger opslagplaats? Anders kun je eens proberen met Photobucket? Ik ben daar wel tevreden van en je hebt 2GB opslag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal via Picasa, maar ik zal eens een kijkje nemen bij Photobucket. Bedankt voor de tip!

      Verwijderen