Het Laatste Nieuws al gehoord?



De Zuster Van stond in de gazet.

20 opmerkingen :

  1. leuk zeg. heb toevallig van de week gezocht waar ik deze mooie werkkamer ook al weer zag, toen ik besloten had van de logeerkamer ook een eigen naaiplek te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig kregen wij vandaag de eerste krant van Het Laatste Nieuws. Een week te laat precies. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rommel laten liggen, dat vind ik ook zo heerlijk. Helaas heb ik het voormalig babykamertje in gebruik en geen zolder, maar desalniettemin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk!! Wij stonden ook in de krant met onze actie! Zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annelies, leuk artikel met een leuke foto!
    Fijn om zo'n kamer alleen voor jezelf en je naaispullen te hebben.
    Ik heb gelukkig ook zo'n plek op zolder (een hoek van de zolderkamer).
    Fijn weekend.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk interview! En mooie naaikamer heb jij... Ik heb er ook een, maar in de winter naai ik toch gewoon beneden, met alle rommel van dien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar zo cool, waauw zeg! Da's er eentje voor 't nageslacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super. Zal toch de gazet maar eens oppakken. Gewoonlijk leest iedereen hem behalve ik.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het gelezen! En ben al volop aan het plannen hoe mijn naaistekje er in ons huis-in-opbouw-voorlopig er gaat uitzien... Maar ik vrees dat ik toch liever beneden, bij de kinders en manlief, ga zitten...

    BeantwoordenVerwijderen