Maakdag.

Voor wie nog niet weet wat doen op 24 maart.




8 opmerkingen :

  1. ingeschreven... nu duimen dat ik er effectief bij ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo jammer heb dan al plannen. Heb je ergens een handleiding? Of komt die daarna online? Wil echt graag zo'n tas maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sh*t, maar echt hé, ik kan weer niet gaan, ik zou mij anders inschrijven bij jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ingeschreven,... alleen dat wachten nu is zo zenuwslopend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaaahhh nee! Te ver weg én al een andere afspraak die ik bijna zou afzeggen....;-) Ik duim dat het patroon online komt, evt als koop patroon....dan ben ik de eerste die m koopt;-)

    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik woon in Groningen (NL) waardoor ik helaas niet kan deelnemen. Ik hoop ook vurig op een patroon want ik heb de stof al in huis! Heel veel succes en plezier met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer, dit is helaas een beetje te ver ...
    Maar inderdaad moest het patroon online komen... ook als kooppatroon , dan ben ik grote kandidaat ...
    groetjes,
    Biefrul
    bieke29.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag deze tas al in een andere blog en toen was ik er al helemaal weg van... maar nergens een patroon te vinden. Heb er ook al stof voor opzij liggen. Dus als er een patroon komt, verkocht!
    Succes met de maakdag!

    BeantwoordenVerwijderen