We moeten onszelf toch iets wijsmaken.







43 opmerkingen :

  1. Heel geruststellend dit (want zo herkenbaar), thx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klein ladenkastje, met die zes schuitjes. Daar ben ik nu eens zò jaloers op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lag het er hier vanmorgen ook bij, maar ik word daar toch altijd lichtjes onrustig van. Ik kan er dan ook niet naast kijken wegens geen aparte naairuimte, dat is misschien het verschil :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig gewoon. Ik wil ook mijn eigen ruimte. Ik werk in de living en moet iedere keer alles weer opruimen. Wat niet altijd gebeurt. Maar valt hier echt wel héél goed mee..
    dragonfly-mh.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben al blij dat ik niet alleen ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou dat ik een ruimte had om zo'n gezellige rommel in te maken!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeiii! En komt er dan nog wat uit je handen? Ik ben al een week bezig met een echt enorme kast voor de zolder(naai-)kamer ;) Ik word onrustig en inefficient bij teveel rommel nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo ziet mijn naaikamer er ook uit als ik aan het naaien ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, leuk om te zien, want het is bijna erger dan bij mij...we zouden er een reeks van mieten maken: toen uw niet opguimde naaikamer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. yes yes yes:I'm not alone! ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo blij dat ik niet de enige ben :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O ja, zo is het hier ook. Absoluut.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ok, dan ga ik nu met een gerust hart nog wat in de zetel gaan hangen in plaats van de dringend op te ruimen naaikamer eindelijk eens op te ruimen :-) Blij dat niet alle naaikamers er opgeruimd en georganiseerd bij liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. daar zou ik nu ook graag tussen zitten :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er hier al de hele winter zo uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier meer van hetzelfde, maar op een kleiner oppervlak. Tijd voor een voorjaarsschoonmaak?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Phfjeuujjjj, ben blij dat het op een ander er ook zo kan uitzien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awel ja, pakt dat dieje mens gelijk heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeg, wat deed jij daar in mijn naaikamer? ;) Heel herkenbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nogal herkenbaar feitelijk. Meestal blijft/verergert de situatie zo lang, tot ik op het punt kom dat ik nog amper een plekje heb om te zitten, of mij machien te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goh...dat doet deugd zo eens een foto van een echte werkkamer te zien. Meestal passeren er hier prachtige - netjes aan de kant - werkkamertjes! Wel een gezellige boel daar...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bij mij ziet de veranda er zo uit......okee ik moet efkes op mijn tanden bijten, want ik hou meervan geruimd, maar ik werk wel beter door als alles bij de hand ligt, en ik jeb veel meer goesting om gauw ergens aan verder te doen
    Ik.zou in uw werkkamer direct aan de slag willen gaan, zalige plek

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Creatieve ontploffing! (die ken ik, na een tijdje komt dat allemaal weer goed)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ben blij ik denk altijd dat het aan mij ligt... probeer heel ordelijk te werken maar met naaien gaat dat dus echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wauw :) Dit zou ik niet over mijn hart krijgen in zo'n mooie naaikamer denk ik. Máár, uwe rommel ziet er wel fris en gezellig uit, eerlijk gezegd. De mijne altijd alleen maar deprimerend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. bizar. Waar leven de mensen met de immer opgeruimde werkplaatsen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En wie zijn wij om Einstein tegen te spreken! Ik heb jammer genoeg nog geen apart naaiplekje en alles staat in de woonkamer... En maar tegen de kids zeggen dat ze moeten opruimen ' ja maar mama, wij hebben geen plek om aan de tafel te zitten, daar staat allemaal naaigerief op '... tja, daar sta je dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ga ze toch even pinnen als inspiratie, want ik vind de opstelling fantastisch. En dan kan ik mijn man altijd tonen dat ik niet de enige ben die nogal "verspreid" werkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. pfew, blij dat ik niet de enige ben :-)))
    An
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk, hier net van 't zelfde. Creativity is messy and we are very creative !

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo hoort er tijdens een creatief proces uit te zien! Alles bij de hand, alles in gebruik.
    Karwei geklaard? Dan pas spullen opruimen. Je spullen ZIEN geeft inspiratie!
    Goed zo!
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Daarom dat ik dus een eigen kamertje wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heb ook zo n piepklein kamertje, laat ik ook alle rommel liggen als ik bezig ben, dus vaak, haha, en die spreuk klopt helemaal

    BeantwoordenVerwijderen