maandag 14 december 2009

My weekend ...

...in a few photo's:


starting a Christmas present,


wrapping presents with Poppemie (or at least trying to)

(source)

and watching Pollock, starring the fantastic Ed Harris, but being more fascinated by the beautiful house at times than by the movie itself. It's not the first time that happens, name a movie and I can probably say more about the set dressing and decor, than about the story itself. I mean the story of Something's Gotta Give is one big blur to me, but that house...

1 opmerking:

  1. oh ik ken dat! ik kan soms naar een film kijken, of zelfs een boek lezen en na een maand ofzo neit eens meer weten hoe het afloopt en dus met gemak opnieuw kijken zonder verveeld te zijn. handig. ik laat me ook altijd meer meeslepen door decors, costuums, gesprekken, dan het verhaal zelf.

    BeantwoordenVerwijderen