woensdag 9 december 2009

Toy Society Drop.


On Sunday I signed into "The World Wide Christmas Toy Drop" from The Toy Society . If you never heard of it, you should really check out their website and maybe if you find the time even participate in this lovely initiative. (Maybe that my Belgian and Dutch blog colleagues want to join in, so we can spread the love a bit more here in the Benelux?)

The idea is simple: make a soft toy and place it somewhere in a public place for someone to find it. Just as a gift. I think it's a great idea and so I already started by making a little soft Babushka.

2 opmerkingen:

  1. O wat een leuk idee! Ik probeer ook mee te doen, als ik de tijd vind tussen de vele kerstcadeau's door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bah, wat stom dat ik het nu pas zie. Geweldig initiatief. Volgend jaar doe ik mee.
    Ik laat ook soms boeken en tijdschriften achter op de trein met een sticker LEES MIJ. Beetje vanuit hetzelfde idee.

    BeantwoordenVerwijderen