zaterdag 2 januari 2010

Giveaway!

On Tuesday I visited my friend Delfien and she had made great t-shirts for her son, using T-shirt transfer paper from here. Of course, I was immediately fascinated by her gorgeous creations and wanted to try it for myself. After numerous attempts, I ended up with these ones:
# 1.

# 2.

And since this is my 100th Blog post, I thought I turn it into a little giveaway. To enter, just answer the following question in the comment section:
What is your favorite movie?
The winner will receive one of shirts shown above. I will draw a winner next weekend.

Happy New Year & Good luck!

7 opmerkingen:

  1. Oh, ik doe mee!
    Mijn favoriet wisselt wel eens, maar ik heb in elk geval erg (en verschillende keren) genoten van Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als bij Riet zijn er wel verschillende films die hoog aangeschreven staan. Daarom de eerste die mij te binnen schiet en dat zou dan 'La Meglio Gioventu' moeten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jamón Jamón vol Spaanse absurditeit en de Spaanse godheid Javier Bardem. En gelukkig nieuwjaar, én goed gelukt die T-shirts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn absolute favoriet: Shine, geweldige muziek, reuze gespeeld, een echte aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good old Amelie Poulain, daar word ik altijd blij van. (Voluit Le fabuleux destin d'Amelie Poulain)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn favoriet verandert constant. Doe mij vandaag maar The Whale Rider.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn all time favorite is en blijft The Breakfast Club. Puur jeugdsentiment en ik heb hem al superveel gezien.

    Leuke blog trouwens, blij dat ik hem ontdek heb.

    BeantwoordenVerwijderen