maandag 29 maart 2010

Fabric.

There is again "een stokje" wandering around in blog land: show us your fabric stash.
Now I can tell you, my fabrics are as neatly arranged like this,

...but then again, I would be lying.
In fact I recently moved all the fabric to a closet, so the colours won't fade from the sun.
The fabric shelf now looks like this:

and the fabrics have found a new home in this messy closet.

The bigger pieces share a cupboard with a speaker and an old collection of VHS-tapes.

And then there's this:
Oh, my.....

Lovely textiles and no place to put them.

And there's also this:
Right, buttons.
A whole lot of buttons.
For some strange reason my mum thought I could maybe use some buttons.

I think I might have to move to here.

Really, I don't see any other solution...

11 opmerkingen:

  1. Waaw, wat een hoop mooie stoffen!
    het opbergprobleem kent elke naaister, vrees ik :)
    En die knopen, net zoals in de veritas :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ok dan, met zo een mooie stofjes en knoopjes moogt ge een kamer huren en uw gerief in mijn megakast leggen. Zou je het merken als er dan af en toe een klein lapje verdwijnt voor een popje ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo veel stof! En nog meer knopen! Wat een hoeveelheid knopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige collectie stof en wat een boel knopen!!!!! Geweldig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie verzameling! En die knopen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo georganiseerd...dat moet een zalig werk"kot" zijn!
    Schoon gerief. En dat kastje is toch uberschattig!
    Die knopen krijgt ge van uw leven niet op...of toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik maar denken dat ik veel knopen had. :)
    Nieuw stokje: toon je knopencollectie? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh,je knopen zo netjes! Leuke stofjes ook.
    Je werkt ispirerend, ik ga opruimen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, verhuizen lijkt me inderdaad de enige optie. Maar wel voor een goede reden; prachtige stoffen en knopen. Daar kan je een hoop mooie dingen van maken, succes. Bedankt nog voor de lach...en leuk blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word blij als ik naar deze foto's kijk!
    Wat een hoeveelheid stof en die knopen amai ;-)
    Ik vind de planklen waar u stof op licht ook wel heel schoon

    BeantwoordenVerwijderen