zaterdag 17 april 2010

Me = Happy.

When I opened my blog-account this morning I saw this in my reading list:
The first Tatanne Bag made with the pattern! The talented Eloleo was the brave pioneer who made the bag & I think it looks fabulous!
Eloleo is a true celebrity in the Blogworld and many people followed the link to the pattern download page. Apparently too many people: the daily bandwidth is exceeded and that means no downloading anymore today. So I'm truly sorry if the pattern wasn't accessible, please be patient and try again at a later time.

I leave you with a glimpse of a new bag I made this week, more about that tomorrow. Have a great Saturday evening!

9 opmerkingen:

  1. Het is dan ook een prachtige tas! Staat hier zeker ook nog op de planning! Ik ben benieuwd naar je volgende tas..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is een prachtige tas en dus helemaal terecht dat je blog bestookt wordt in de zoektocht naar het patroon. Ik ben niet zo'n tassenmens, maar wie weet ooit...ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heeft jouw blog het druk door Eloleo (helemaal terecht overigens! deze tas wordt ook door mij gemaakt binnenkort). Ik kan het patroon niet meer openen, dit staat er: "This file can not be viewed or downloaded because the owner of this file, thesisterof's 200 megabyte bandwidth for today has been exceeded. Please try again tomorrow. "

    Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik had precies nog chance vanmorgen dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende tas die jij gemaakt hebt! Via Eloleo heb ik je blog ontdekt. Whow! Ik denk dat ik straks om 1 minuut na middernacht dat patroon van je tas probeer te downloaden. En dan eens denken wanneer ik die tas van jou eens ga uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ik nu werkelijk de eerste die deze tas gemaakt heeft (verbaasd!)? Alle credits voor jou en het leuke ontwerp. Ik heb ze lang niet zo mooi afgewerkt gekregen als jij dat doet. Nu ben ik zo-zo-zo benieuwd naar je volgende creatie!
    Ps: die grijze kater, dat is onze Leo en hij past perfect bij de tas ;-)
    Pps: ik moet verzekers wel niet meer uitleggen dat ik een grote fan van je ben?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congrats! that is awesome. Any chance for the pattern in English soon?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier staat de Tatanne bag ook op mijn to do lijstje! Hopelijk kan ik er binnenkort aan beginnen... Want 't is inderdaad echt een heel mooi ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen