donderdag 6 mei 2010

Go with the Flow.

In April Tiene wrote a post about Flow magazine. It looked very interesting & I was immediately intrigued. The best part was, if you filled in a survey (which I did), you got a free issue of the magazine.

{pictures are from Flow Magazine nr 3, 2009}
Today my free issue got in the mail and I'm pleasantly surprised. It looks great!
Not 'how to loose 300 pounds in 5 days' type of articles, but interviews, beautiful photographs and poetry.
A magazine made with love and an eye for detail.
It was about time.

7 opmerkingen:

  1. Ik kreeg mijn gratis editie gisteren, héérlijk, hé!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ik heb ook meegedaan dus ik kan er binnenkort al een verwachten. Joepie. 't Ziet er inderdaad allemaal heel mooi uit, jammer dat het een beetje duur is (vind ik toch).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nummer vijf gekregen! Ook heel leuk.
    Nu wil ik ze allemaal. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mijnze zat vandaag ook in de bus!
    Die met de streepjes vanvoor :).
    Superleuk, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vriendin had het eerder deze week nog over Flow. Ik denk dat ik dat magazine toch ook eens ergens te pakken moet zien te krijgen, want het ziet er interessant én mooi én inspirerend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankzij de gratis Flow van gisteren zit ik nu aan mijn 3de exemplaar... ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, spannend, dan moet mijn exemplaartje er ook één dezer aankomen! Het is dan toch goed gekomen, ondanks dat kaartjes-gedoe! :-) Ik hou mijn brievenbus in de gaten.
    Zeker doen, Kathleen! Het is interessant én mooi én inspirerend! ;-) Ben al fan van het eerste exemplaar dat ik in maart kocht! Op naar nummer drie...

    BeantwoordenVerwijderen