vrijdag 14 mei 2010

Sewing bliss.

Last week I showed you how things went wrong during the make-over of my sewing room. This week things look much better and I can finally show you the finished result.

The sewing corner moved to the other side of the room and we added some shelves.
The biggest change however is the sewing/cutting table. Thanks to my handy dad it went from a normal sized kitchen table to a big & sturdy working table.

But the best part is this:
I can fold the tabletop open and that makes for a work surface that is 1,5 meters x 1,9meters and underneath it has more much needed storage space.
I'm so thrilled with it!
Now I just have to find the time to sew something together...

17 opmerkingen:

  1. Ik ben zoooo jaloers, 't ziet er echt fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat ruikt gewoon naar 'zin om op te ruimen als je klaar bent met je werk'. Ooit, ooit heb ik ook een echter naairuimte als ons huis af is, maar voorlopig versleep ik altijd alles met een vouwkratje naar de living....

    Die tafel is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, zeer jaloers op die tafel hoor! Dat lijkt me echt handig! (uh, die van mij is ook niet klein maar ligt wel vol met rommel, oeps..).
    En volgens mij hebben wij hetzelfde Pfaffje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, ben ik jaloers! Die tafel is super, want ook ik zit altijd te sukkelen als ik patronen moet tekenen en stof moet knippen. Geniet er maar van, 't is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tafel! Wat een schitterend idee! Ga ik zeker onthouden als Manlief onze bureauruimte/naaihoek begint uit te denken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah... Wekpotten. *smelt*
    Het ziet er allemaal zo netjes uit, zo proper. Mijn knutselhoekje is altijd een beetje een chaos. En een kniptafel... Daarop ben ik wel jaloers hoor. De grond is momenteel mijn kniptafel. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee van die manier om klosjes garen op te bergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige werkplek. En die vijf euro is voor wanneer de knopenman aan huis komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n grote werktafel...daar droom ik van.
    Toffe reorganisatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi! ben jaloers op de roze stikmachine :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super! Ben echt jaloers. Pff, had ik ook maar zo'n coole naaiplek!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk-heerlijk-heerlijk, wanneer ik eens een vaste woonplek heb (lees niet meer half in Limburg en half in Antwerpen zit) wil ik ook zo'n hoekje, en hoe heerlijk is die tafel die zo giga uitklapt! Echt om op te kwijlen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhh wat gaaf!! Ik werk helaas nog aan de keukentafel :( Ooit zal ik mijn kamertje krijgen!! Ik ga je volgen :) wat maak je leuke dingen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen