dinsdag 27 juli 2010

Those were the days.


As a child I've mainly spend my summers playing in the street and in nearby forests and fields. But once you get older, growing up in a small town demands you to be creative during summer holidays. So I've spend many afternoons drawing & painting together with my best friend. One of the things we liked to do, was to come up with silly little cartoons featuring our alter egos Delfien & Josefien.
Yesterday I found this one:
(Please keep in mind we were young & very bored)







15 opmerkingen:

  1. Echt super!!! Als jullie al zo goed konden tekenen als pubers, hoe moet dat dan nu wel niet zijn......

    Ik wil een vervolg!

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En vooral: zo creatief! Dan zie je dat het er altijd al in zat! Ook wel echt plezant dat er een vriendin was om mee te doen, is dat nog steeds een beste vriendin? En doe je er nog steeds creatieve dingen mee?
    Ik heb ook nog ergens een boekje met onze mopjes en briefjes van tijdens de (saaiere) lessen, altijd leuk om dat terug te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dikke madam is geweldig getekend. Hoe oud waren jullie?
    Mijn beste vriendin en ik, wij maakten radioshows die we opnamen op cassetjes: de Lias-sisters. .. Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Man, hoe oud waren jullie? Dat zijn precies gewoon tekeningen uit een of ander boekske ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb geen flauw idee hoe oud we toen waren, 17 jaar misschien, ik zal het eens aan 'Delfien' moeten vragen(na 15 jaar nog steeds m'n beste vriendin).
    Hoewel, zij is nadien een echte grafisch vormgeefster geworden & ik denk niet dat zij hier nog mee geassocieerd wilt worden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha, 'een heel kwaai madam'... :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, leuk zeg. Vond die kwaai madam echt grappig getekend. Echt leuk verhaaltje.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kostelijk stukje vermaak. En boeiend van begin tot eind ;) Dank je wel voor de lach van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, een nieuwe rubriek? Graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha dat is zo hilarisch, van die pubertoestanden! Ik heb zo nog liedjes zitten maken met mijn toenmalige beste vriendin. (waarvan ééntje met de tekst "woef woef woef woef woef woef ... MIEAUW!")

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey Josefien, Ik heb er laatst nog één gevonden, maar die was maar van één pagina dus misschien moeten we die nog eens afwerken. Ik wist inderdaad niet dat ik kwaai madammen kon tekenen.

    Neenee, ik voel me als 'grafisch vormgever' die niet als grafisch vormgever werkt niet te goed voor onze achteraf bekeken zalige tekeningskes.
    trouwens ik denk dat ik toen zelfs al in t hoger zat toen dus we moeten 19 of 20 geweest zijn.

    Kei leuk om nog eens terug te zien!!!
    groetjes delfien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, mooi getekend!
    Ik heb je een award gegeven, kijk maar op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen