donderdag 22 juli 2010

The ugly truth.

A few weeks back, I posted this picture of my sewing room:
I got many great reactions on it and some of you wondered if it always looks as neat and tidy as this.
Well the truth is: it doesn't.
For the moment it looks more like this:

I know, it's a tad different from the before shot.

Let's take a closer look:

4 pairs of scissors
1 knife
fabric
1 rotary cutter
1 tube of fabric glue
1 cutting mat
1 pair of tweezers
1 fabric covered brick (=a school project)
1 little box with pins
more fabric
2 rulers
1 plastic box with spools
pattern pieces
2 hammers
1 note book
1 empty bottle of Almdudler (die kultige Kräuterlimonade aus Österreich!)
1 measuring tape
2 paper bags from 'de Veritas'
even more pieces of fabric
2 little weights
1 box with rivets
Theodore the Turtle
3 pens
1 fabric marker
1 pencil
1 necklace with blue beads
small pieces of fusible interfacing
1 sheet of tracing paper
&
1 hairpin

And if you'll excuse me now, I need to go & clean up.



P.S. Don't forget the giveaway!


7 opmerkingen:

  1. Ha, da's toch schitterend, die werkplek. 't Moet toch niet zoals in de boekskes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, dat is het resultaat van veel creativiteit. Als je creatief bezig bent KAN het bijna niet netjes. Je hebt je goed losgelaten in elk geval...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hoort een werkplek er toch uit te zien. Ik werk nu gewoon aan de eettafel, maar ik weet zeker dat als ik in het nieuwe huis mijn eigen hobbykamer heb, dat ik die dan binnen no-time in de oorlog heb.

    Ik vind die gebloemde stoel trouwens heel erg vet!

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dan zie je dat daar gewerkt wordt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke werkplek, juist met al dat spul dat rondslingert, ik wil ook zo'n mooie plek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh maar dat vind ik helemaal geen rommel hoor! mijn tafel ziet er vele vreselijker uit als ik bezig ben/ben geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh heerlijk! Gelukkig is er bij een ander ook rommel!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen