vrijdag 10 september 2010

Randomness.


Now that Summer is almost over and I'm impatiently waiting for Autumn, life is getting back to it's normal rhythm.
I started school again and this is the chair I will be tackling this year.
I made a my own version of a pencil roll to keep my tools safe and organised.
While shopping for school supplies I couldn't resist buying these great rulers.  A beech ruler of 1 meter and a matching triangle.
 And last but not least I've gotten these seashells chocolates from the women I made this bag  for.  Her husband made them himself and they are delicious!

6 opmerkingen:

  1. hoe handig die etui - je moet wel steeds ordelijk blijven hiervoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave etui zeg, heerlijk al die felle kleurtjes :)

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, zeevruchten!!! Ja supermooi je zakje (etui)
    ziet er zoals gewoonlijk weer heel professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG Zeevruchten! Daar heb ik echt wel goesting in! En die zijn zelfgemaakt? Ik heb daar ooit eens chocomelk mee proberen maken bij gebrek aan gewone chocolade in huis... geen aanrader :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, waaw, wat een prachtige stoel. Ga je die opnieuw bekleden?
    Ik heb er al lang spijt van dat ik er een heb weggegeven. Gelukkig hebben mijn ouders er nog. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen