woensdag 17 november 2010

Nobody puts baby in a corner.

I normally don't do music posts, that's something for this girl, but today I just can't help myself.

It's about Dirty Dancing.
 I will assume  you know this movie(unless you've been living under a rock for the past 20 years), and you've probably even seen it.  For me it is a sweet childhood memory: the story, the dancing and the music, it was all good!

Now, somebody came up with the brilliant idea of making a remix/cover of the final song from the movie: The time of my life. Originally it's by Bill Medley & Jennifer Warnes, but some hip hop beans thought it was a good idea to do it their way. And I wish they never did.  I dare you to keep listening, cause believe me, when you think it can't get any worse, it does. It's Bad with a capital B and that's all I have got to say about it.




6 opmerkingen:

  1. Waddefok?! Moet dat muziek voorstellen? Dat lijkt eerder alsof ze een klein kind hebben losgelaten op een mixtafel: alle mogelijk effectjes hebben ze er in gestoken, zelfs die belachelijke auto-tune op de stemmen. Man, man, man. Ik hoop écht dat ze dit niet op de radio gaan beginnen spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh gij, allé, dat is inderdaad echt slechtfoutbwekkes.
    Maar goed om eens mee te lachen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhh Dirty dancing..me like!!

    Maar wat met dat lied?! Het lief zou zeggen...ahhh ik wou dat ik geen oren had (ook gepikt van op tv hoor) :-) Maar dat is wel precies wat ik nu denk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dirty Dancing gezien??? Wel 20 keer... per jaar!
    Ik geloof dat ik alle teksten uit de film uit mijn hoofd ken. Het blijft inderdaad een jeugdsentiment!
    Maaruh, de muziek is echt erg! Ik luitser wel naar mijn oude LP!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I had the time of my li i ife...dit doet mij aan iets denken...DDDDDDD-dohoooox!

    hahahahahaha!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmm, mijne migraine werd er onmiddelijk dubbel zo erg van, ik ben gestopt op 1.25 ...

    BeantwoordenVerwijderen