zondag 2 januari 2011

Movies I've seen this Holiday Season: a selection.

Sleepless in Seattle: a classic, but still good.

Homecoming: still don't know why I watched this.

Komt een vrouw bij de dokter: the first time I couldn't sympatise with the protagonist of a movie. 

Into the Wild: great story, great acting.

Dear John: boy loves girl, girl loves boy, but it ain't never that simple, isn't it?

The Red Baron: WWI  German fighter pilots speaking English. Nuff said.

Kings of Pastry: after seeing this documentary, baking will never be the same again, trust me.

5 opmerkingen:

  1. Sleepless was gisteren nog op TV! Ik word er nog altijd week van.
    Merci voor de andere reviews. IK ga ze zeker komen lezen als ik nog eens op het punt sta een film te huren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikzelf ben niet zo een fan van Sleepless, maar ik begrijp wel waarom mensen het goed vinden :).
    Merci voor de andere tips/afraders. Binnenkort moet ik die rubriek ook eens updaten :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Kings of Pastry documentaire komt op mijn "to see" lijstje naast "Komt een vrouw bij de dokter". Ik had ook veel moeite met het hoofdpersonage in het boek, maar gejankt dat ik heb op het einde, niet te doen. De film heb ik nog niet gezien, ergens uit angst dat die mijn beeld van het boek helemaal zou om zeep helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i still need to see Dear John! i have been watching so many movies over holiday as well! :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Into the wild is echt een blijver. Mijn lief vindt het een vrouwenfilm, maar ik heb hem toch al lekker drie keer gezien. Bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen