zondag 1 mei 2011

Sunday Run.

 In the last couple of weeks, I started running a bit more and exploring some new routes. 
Today it was time for the 10 K & again I was amazed by the gorgeous decor I have the privilege to run through.  Inspired by others, I thought I'd share some of my Sunday trip.

{map by 'Map my run'}







I do have to mention that when I speak of running, I actually mean jogging.  Real slow that is. I think snails have passed me. But every time I think no woman has ever gone this slow, I just channel my inner Monica: 
'At least I'm doing it!'

        

For a real class act, I happily refer you to this guy.  Talk about persistence.

    

7 opmerkingen:

  1. Lucky you! Amai zoveel chance heb ik niet bij mijn looptoerke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon filmke! Ik beweer ook altijd dat niemand trager loopt dan mij; vanaf nu zal ik dan ook aan Friends denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Traag of niet, je doet het toch maar! Chapeau! Ik vrees dat ik momenteel maar in de helft raak (en vooral rommel tegenkom bij mijn toertje: http://blog.vierenveertig.be/2011/02/28/ook-dit-is-heist-op-den-berg/), hoewel er zijn ook een paar mooie plekjes).
    Ook fijn te lezen dat je uit de buurt bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blijven posten ... dat is zeer motiverend om ook te blijven doorgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik mijn fototoestel moet meenemen om te 'joggen', geraak ik amper tot het einde van de straat (en dat is niet eens ver...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha die Monica! Ik loop trouwens ook heel traag. Maar hé hoe trager hoe meer calorieën je verbruikt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben het helemaal met juffrouw Sanseveria eens... Als ik mijn fototoestel mee zou nemen, dan kwam ik echt niet ver. Knap hoor dat je jogt en foto's weet te maken. Zulke mooie ook nog

    BeantwoordenVerwijderen