donderdag 16 juni 2011

Opsporing verzocht.


9 opmerkingen:

  1. olala, daar krijg ik de kriebels van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gade verhuizen??? Naar Limburg???? :-) (--> dit is een grote glimlach die heeeel uitnodigend bedoeld is)

    Voor de rest alles goed? Binnenkort (de 26ste) is het schoolfeest bij onze Jules, als de tweeling dan al geen schoolfeest heeft ben je hartelijk uitgenodigd, ze hebben het schoolfeest op ons boekje gebaseerd (de show) dus t gaat wel spannend zijn. als je kan...super!!! als je niet kan...jammer maar ik vergeef het je dan wel :-)
    t is dan ook Chris zijn 30ste verjaardag dus taart en koffie (of iets anders) nadien bij ons thuis (of misschien ervoor, ik weet het nog niet)
    de show (op school) begint in ieder geval om 14.30u...veel groetjes Liene x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had al bijna een oproep gelanceerd maar ik veronderstel dat je geen nood hebt aan een leger zoekenden in je huis. (Misschien wel een leger verhuizers?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk daar helemaal achteraan, in de onderste doos ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waahhhaahha... het lijkt mij naaihok wel ;-)
    Misschien moet je even met een blik spelden rammelen, komt hij misschien op af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat dus ook vrij ordelijk, eigenlijk. Wij zijn hier ook aant verhuizen, maar dat is toch een iets groter chaos, vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kader van "keep calm and carry on" past daar nu wel heel erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen