zaterdag 16 juli 2011

De zuster van zingt.







21 opmerkingen:

  1. 'k Kan 't geloven, ik zou ook zingen.
    Veel plezier ermee.'k Wou dat ik het was ...
    Groeten,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, dat kan ik geloven. Ik zie daar al heel wat interessants tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook blij worden van zo'n cadeau! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou die ook wel zingen met zo stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een volijkheid tussen al die regenbuien!
    Veel leut met de verwerking, en wat zit er schoon gerief tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad! En zeker als 't zulke schone zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoor u zingen tot hier, met zoveel moois aan de wasdraad. Er zitten pareltjes tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat middelste op de eerste foto: Waauwie! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groen en blauw en vioolachtige figuren, ohohoh. Enfin. Ik zing mee. Een beetje groen. Maar toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, zo'n toffe stofkes! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien, als ik dat liedje héél hard ga zingen, gewoon op straat en op familiefeestjes, dat ik ook zulkse prachtige stoffen ga krijgen. Ik ga het proberen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sjansard!
    En ja, die tas uit de vorige post, ik denk dat er zeker interesse is in het patroon.
    (hoewel ik moet toegeven dat het voorlopig enkel mijn to do lijstje zou verlengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oww wat heerlijk z'n waslijn vol met stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jamaar, jamaar, de tweede strofe is wel niet juist, hè; Dat is bij ons "... is pas gaaf, zwarte raaf, zwarte raaf"!

    BeantwoordenVerwijderen