zondag 3 juli 2011

Komt dat zien, komt dat zien!


Er wordt eindelijk weer geknipt en gestikt in de naaikamer van de Zuster van!
 
Na een veel te lange naaipauze heb ik mij van de middag nog eens achter m'n naaimachine gezet.
Weliswaar tussen de pamperdozen, maar 't is beter dan niks hé!

  
Het resultaat kan ik u nog niet laten zien, dat zal iets voor volgende week zijn.

(Eerst moet ik nog even verder vechten met mijne lap bollekesstof. 
Als iemand weet hoe je halfweg je project, van een stuk stof toch nog een perfecte rechthoek kan maken, laat maar horen!)

3 opmerkingen:

  1. Oei, ik stelde me een ander soort pamper-dozen voor :-) Blij dat je terug de tijd gevonden hebt om te naaien, ik kijk al uit naar je projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Benieuwd naar je project! En neen, ik zou 't ook niet weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je project.

    En die pamperdozen? Gewoon een lapje eroverheen... Kun je daar ook gelijk van genieten.

    Over die rechte lap stof: misschien lukt het om een draad op de trekken. Dan knip je langs de draad (= recht). En dan meet je de andere kant uit. Dan moet het toch redelijk recht zijn, gok ik zo...

    BeantwoordenVerwijderen