maandag 11 juli 2011

Poging twee.

Eerder (meer dan een jaar geleden eigenlijk) was ik van plan om een strandtas voor Poppemie's mama te maken.  Ik had van haar en haar familie al heel veel stofjes en andere fijne spullen uit de nalatenschap van hun ouders gekregen en als dank wou ik graag iets terug geven.

Het originele idee was om deze tas nog een keer te maken.


Maar toen model twee hopeloos mislukte, werd het plan in de diepvries gestopt om er pas een jaar later weer uit te komen.

Van't weekend werd poging nummer twee ondernomen en deze keer is het wel gelukt.



Het is een ander model geworden, maar persoonlijk vind ik het mooier.
Voor de buitenkant gebruikte ik een fantastische badstof gevonden tussen de hele hoop stofjes die ik van haar gekregen had, het groene detail is een Ikea-katoentje en de binnenkant bestaat uit spierwitte stevige katoen.


Ik heb er ook een sleutelketting ingestikt en een klein bijhorend ritstasje gemaakt.
Ik hoop dat ze er content mee gaat zijn!


Nu was ik aan't denken om het patroon met jullie te delen, maar misschien hebben de mensen van Van Katoen er wel interesse in, voor de webshop? Wat denken jullie?

18 opmerkingen:

  1. Oeh mooi! Die stof is er ook geweldig geschikt voor. Echt mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima idee!
    (Al gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar het patroon van het eerste model)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Versie 1 ziet er iets 'overzichtelijker' uit, vind ik. Versie 2 past dan weer helemaal bij mij! Zwier ze ander allebei op Van Katoen, dan kunnen we kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absoluut geef maar 'Van Katoen' materiaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb het patroon ondertussen gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat het een prachtige tas geworden is.
    Heeeeeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb juist de betaling van 5€ gedaan bij Van katoen.
    Mooi initiatief, ik ben al benieuwd naar het pdf bestandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How do I buy the Klara bag pattern?

    Teresa Cline
    teresacline1@yahoo.com
    madewithlovebyteresa.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen