zaterdag 27 augustus 2011

De Hemel.

In het laatste middelbaar heette ons klaslokaal 'de hemel' en dit kwam zeker niet omdat wij 'engeltjes' waren. Integendeel. Dit kwam omdat het lokaal voorheen enkel gebruikt werd om  godsdienstles te geven en omdat het de enige klas hoog onder het dak was.  Er viel veel licht binnen via verscheidene veluxramen, we hadden zachte, gestoffeerde stoelen en zaten lekker ver weg van de rest van de school.  
Enfin, het was er goed toeven en nu heb ik ook een hemel bij mij thuis want het zolder-wordt-naaikamer-project is bijna klaar.
Het is nog niet hoe het moet zijn.  Er is bijvoorbeeld nog geen licht en er moet nog hier en daar geschilderd worden, maar dat zijn details.

Jaja, I think I'm gonna like it here!(name that movie)








En een goeie 'voor & na' is ook altijd plezant.



25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige ruimte!
    En fijn, zo'n grote tafel om stofjes te knippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, goed gedaan! Ik had je voor verschillende maanden geleden gezien, maar kon me pas herinneren dat de na je voor was toen ik de voor foto nog eens zag - kan je nog volgen?
    Sjiek hoor!
    Ben ook helemaal fan van de stoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt niet meer te herkennen! Wat een heerlijke werkruimte moet dat zijn in de hemel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht. Ik wou dat ik U was nu. Wat een schat van een kamer. Zucht dus. ;)
    En die voor en na = super. Ik kijk daar zo graag naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n voor en na! Machtige ruimte, dat zal genieten worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De hemel? Ik geloof het graag! Leuk dat we af en toe een stukje zagen van de puzzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo ja, ik zou het daar ook "liken" als ik jou was! Zoo ruim en licht! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh! *jaloers* Moet dringend eens werk maken van mijn "hemel"... Geniet ervan, na al dat harde werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook een naaizolderkamer. En of ik er graag ben! Ik ben bijna nergens liever dan daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk plekje, daar kan ik alleen maar van dromen voorlopig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooo.... wat een mooie voor en na zeg!! Het is geweldig geworden!! knap werk!

    En die foto eronder vh zoekplaatje is GEWELDIG ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaaah, een voor en na! De Flair is een weinigzeggend boekske maar daarvoor alleen nam ik hem wel eens ter hand. ;-) Een eigen plek om te naaien, waar alles mag 'blijven liggen', zo goed voor de inspiratie en de productiviteit! Veel plezier in je hemel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi zeg! En geweldig, zo licht en ruim...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat is het prachtig geworden! Heerlijk, zo'n grote tafel, en zoveel licht!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ooooh, ben beetje jaloers! ik heb zelfs geen deftige plek om alle stof te leggen... super voor jou zo een tof plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 'Annie' (de film) ?
    Super seg! Echt mooi gedaan... kan ik zo verliefd/jaloers op worden!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik Kom voor het eerst kijken op deze site, en wat een leuke site. En wat een heerlijk plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zolderkamers, zalig! Dat gaat een plek zijn waar ze jou niet meer weg krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zit hier aan mijn keukentafel jouw tas te maken, die is hemels... de keukentafel is dat allerminst. Ik ben wel een beetje jaloers, ja echt. Keitoffe hemel!
    (en ook een heel goed patroon, ik stuur je morgen mijn foto's)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ziet er super uit - heerlijk om lekker uw creatieve grillen in los te laten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. amai, dat is een nette kamer, ben beetje jaloers, zo proper en ordelijk...kon ik dat maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gorgeous!! thank you for leading me to your lovely workspace.

    BeantwoordenVerwijderen