vrijdag 16 september 2011

A hot pink mess.

Plan A:  Maak een maxi rok met verhoogde taille in zomerse knalkleur.
Logisch gevolg: Zal er uitzien als grote, slanke deerne tijdens zwoele zomeravonden.



Plan B: Laat de maxirok zo'n 15cm zakken.
Verhoopt gevolg: de 15euro aan stof was dan toch geen weggesmeten geld.


Wat hebben we vandaag geleerd:
1.Met passen en meten wordt heel wat tijd versleten, maar wie het niet doet, doet zijn werk niet goed.
2. 'Grote, slanke deerne': zet het uit uw hoofd.
3. Beter leren werken met een zelfontspanner.

5 opmerkingen:

  1. Die knalkleur vind ik super, bruin vel is toch passé. Wel vind ik dat je uiteindelijke resultaat niet kan tippen aan je eerste paspop-versie. Misschien toch je tornmesje bovenhalen en de maat wat aanpassen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, ik denk dat je toch met die haarklem de straat op moet! Heb erg gelachen om 'wat hebben we vandaag geleerd'. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awel, ik moet ook akkoord gaan met Nel, ik vind dat eerste resultaat ook schoner! Huphup, het is het waard. Lostornen die handel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de versie met de hoge taille eigenlijk ook het schoonste...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jep, hier ook meer voor de eerste versie, die vind ik wel grote slanke deerne!

    BeantwoordenVerwijderen