woensdag 14 september 2011

Samen 130.

Op zondag vierden m'n ouders hun 130 jarig bestaan; de ene mocht 70 kaarsjes uitblazen en de andere 60.  Om dit heugelijke feit luister bij te zetten werd er een feestje gegeven voor vrienden en familie.  Natuurlijk vraagt zo'n samenkomst wat voorbereiding en automatisch wordt er dan in mijn richting gekeken.  
(Van het moment dat ge hier iets recht kunt uitknippen  krijgt ge de stempel 'handig' opgeplakt, vandaar

Dus hield ik mij de afgelopen weken bezig met:

Het maken van de uitnodigingen.

Zorgen voor een spaarpot waar de gasten eventueel het 'samen honderddertig reisfonds' mee konden steunen.

Het uitzoeken, inscannen en bewerken van 150 foto's, gaande van 1941 tot nu.

De Moeder Van maakte 50 porties choco als cadeautje voor de gasten en De Zuster Van mocht voor de verpakking zorgen.
 De choco is trouwens onwaarschijnlijk lekker en het recept heb ik op de blog van deze naamgenote gevonden.


Ook de kleintjes kregen een cadeautje mee naar huis.


En om af te sluiten geef ik u nog een sfeerbeeld mee van zondag.
Ik moet er niet bij vertellen welk nummer er op de moment door de boxen schalde zeker?

14 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke boel! De bedankjes zien er zo leuk uit, alles met elkaar moet 't veel werk zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als nog van harte met je ouders. Wat een creativiteit. Wat is alles leuk bedacht.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige uitnodigingen,spaarpot,bedankjes, foto's. Maar welk nummer uit de boxen moet schallen weet ik echt even niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I read your blog with google translate tool, I'm enjoying reading your review/story and will come back later.

    thanks
    list of xbox 360 games

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan duidelijk wel meer dan alleen recht knippen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Man, hoe geweldig zijn de uitnodigingen, wereldbol en bedankjes wel niet? Vooral de choco en de lekstok: hilarisch! Uw ouders zijn grappig, zelfs op hun 130e!
    Met mijn servet zwaaien, dat doe ik dan weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Smeer 'm... Zalig! En die collage... wat een prachtstuk! Ik mag er niet aan denken hoe lang je daarmee bent bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die "Smeer em"-choco! Hoe geweldig!
    En de rest ook natuurlijk! Sjapoo voor al dat werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuke cadeautjes maar ik krijg spontaan een beroerte van dat zakdoekenlied!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Wiek: het lied is 'Les Lacs Du Connemara'. Dit wordt te pas en te onpas op elk Vlaams feest gespeeld en dan moet er (ik weet nog altijd niet waarom) met servetten gezwaaid worden.
    @Juffrouw Sanseveria & Lies: ik zwaai ook niet met mijn zakdoek, ik neem er enkel foto's van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amaaai, zo'n enorm leuke dingen die je gemaakt hebt! Ik snap wel waarom men in jouw richting werd gekeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat ziet eruit als een geweldig feest! En inderdaad: super kadootjes vor de gasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die smeer'm is schitterend. En die lolly's pinde ik ook voor verjaardagen, maar zo met duohanden zijn ze nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG die foto's. Dat moet een werk geweest zijn. Wat een prachtig cadeau van een dochter aan haar ouders zeg...de ganse setting is gewoon subliem. De choco! De foto's. Die uitnodiging is ook al hilarisch.
    Bezige bij ben jij!

    BeantwoordenVerwijderen