zondag 16 oktober 2011

Den John.


Den John is nu al twee jaar in m'n leven en ik heb nog steeds niet over hem geblogd.  
Dus bij deze...

Ik heb hem leren kennen via een advertentie op het internet en in een opwelling heb ik hem mee naar huis genomen.  
Het is dan ook ne schone hé.

Ik viel voor zijn gestroomlijnde look.  
Het contrast tussen zijn warme, aardse bast

en koele, stevige basis. 

En ook al is er een leeftijdsverschil, het klikt wonderwel tussen ons.

Hij weet van aanpakken en heeft zijn eigen gereedschap.

In het begin moest hij wel wat ingetoomd worden,

maar met een kniestootje op de juiste plaats zwijgt hij meteen.

Hij is niet altijd een van de gemakkelijkste en komt met een handleiding.

Maar hij werkt snel & proper.  Echt 'goejgrief' om in huis te hebben.

Alleen spijtig dat hij wegens plaatsgebrek al twee jaar in de garage staat te verkommeren.
'Den John' verdient veel beter.

10 opmerkingen:

  1. Haha, leuke reportage. Wat een gerief zeg! Dat ziet er wel ingewikkeld uit, moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amaai, wa ne stoeren bink diene John van u!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En is uwen echte naam: Astrid? En woont ge dan eigenlijk in Amerika? En hebt ge ne pimped-up, chromed-out auto?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met schaamrood op mijn wangen moet ik bekennen dat ik dezelfde 'John' in mijn achterhoofd had als ruimtevisser...
    Evenwel: schoon!! Ik zou hem zelfs in de living durven zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een machine! En jij werkt daar niet mee? Het lijkt me een hele uitdaging, maar wel een prettige samenwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er een complex ding uit om in te rijgen :) en nogal groot ook, ma die oude dingen werken nog het best jong :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha super leuk omschreven, je hebt john niet tekort gedaan!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen