maandag 31 oktober 2011

Het leven zoals het is: contentement.

We zijn nu twee maanden verder en het is goed toeven in de Hemel.  Ondertussen is er verlichting geïnstalleerd en is er een hele hoop rommel bijgekomen.  De omlijsting van de Velux is nog steeds niet geschilderd en er liggen ook nog een hele hoop plinten te wachten om geplaatst te worden, maar iets zegt me dat dat nog heel erg lang zal duren vooraleer dit gebeurd.
Ik sta eerlijk gezegd ook niet echt te springen om mij daar mee bezig te houden.  
Want zeg nu zelf, zo op een extra dag verlof  in een warm herfstzonneke met de radio op de achtergrond wat zitten fröbelen.  
Meer moet dat toch niet zijn?





12 opmerkingen:

  1. Heerlijke verlichte werkplek heb je...jaloers!!groetjes Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooooooooh hier ben ik echtentechtig jaloers op!!!
    Wat moet het heerlijk zijn om je te kunnen terugtrekken op zulk een prachtige zolder met als enige zorg 'wat ga ik nu maken' (en misschien ook even wanneer ga ik die plinten nu tegen de muur vlammen lol)
    geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar waw, zo'n 'atelier' zou ik ook wel willen! En zalig met dat zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och, echt heaven! ben ook wel wa jaloers! ma het is je zeker gegund hoor :) geniet er maar van! en zeg nu zelf, wie heeft het gezien dat er geen plinten hangen??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. t Is daar gezellig vertoeven, dat zie ik tot hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik kan geloven dat ge blinkt van contentement, seems like sew-heaven... wat een geweldige plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Terecht een hemel te noemen! Zoiets staat hier ook op het verlanglijstje (maar zal daar zeker nog lang staan :-s
    Veel plezier daarboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super!!!! ziet er kei gezellig uit...ik moet dringend nog eens komen kijken he!

    groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohh! ik hou van atelierfoto's en het jouwe is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaaw, wat een ruimte!! En zo netjes allemaal :) Lijkt me een leuk atelier om creatief in te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen