zaterdag 1 oktober 2011

Tikkertje.

Ik werd getagd door Ollie & Wallie met de opdracht 10 dingen over mezelf te vertellen.  Of die dingen ook interessant  zijn, laat ik graag in het midden.  




  1. Mijn naam is De Zuster Van, ik ben 30 jaar en ik kan (echt waar) Donald Duck nadoen. (wie keek er ook naar Wordt Vervolgd?)
  2. Ik heb een hekel aan Nutella en begrijp niet wat de meesten daar zo geweldig aan vinden.  Het is niet eens choco.  Choco hoort naar chocolade te smaken en niet naar hazelnotenbrij. 
  3. Geef mij een Story of  Dag Allemaal en ik onthoud perfect alle wie-is-met-wie en wie-was-met-wie en wie-zijn-kinderen-heten-hoe verhalen. Ik kan zeggen dat ik enorm veel weet, maar het is spijtig genoeg vooral compleet nutteloze informatie.
  4. Ik vind clowns en aangeklede honden eng.
  5. Ik kan niet schatten.  Geen gewicht, grootte, leeftijd, inhoud etc. Aan wedstrijden met schiftingsvraag neem ik allang niet meer deel.
  6. Ik heb gisteren een hele aflevering van Astrid in Wonderland uitgekeken en ik schaam mij hoegenaamd niet.
  7. Ik eet heel graag chips.  Die van Ikea (zure room en ui) en Bolognese van Croky zijn favoriet.
  8. Ik mors heel veel, eigenlijk zou ik continue een bavetje moeten dragen.
  9. Ik heb liftersduimen.
  10. Ik wordt helemaal blij van overvliegende ganzen, hun gekwaak is goddelijk.                                                                                                                                  

Zo, dit was m'n lijstje en nu mogen deze drie dames hun hersenen pijnigen om 10 dingen over zichzelf te bedenken:  De madam met de schoon planten, madam de Wibrafan en de madam met de Boleoverslaving.

Veel plezier!

11 opmerkingen:

  1. dit is de grappigste "vertel-wat-over-jezelf" die ik tot nu toe heb gelezen en ja het vertelt heeeeeeeeel veel over jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap uw colère ivm Nutella! Da's inderdaad niet eens echt choco. Die van Oxfam is mijn favoriet, zo ene die ik nog altijd niet beu gegeten ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan mij volledig vinden in puntje 2 en 4! Sinterklazen, paaskonijnen, ... ik loop er nog altijd in een grote boog omheen als ik ze tegenkom in bv de winkelstraat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alright! High five voor de Nutella is geen echte choco! Ik deel je mening daarin honderd procent. Hier is het dan ook Kwatta all the way. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. overvliegende ganzen: daar word ik nu ook geweldig goe gezind van zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, zo tien alledaagse en toch typerende weetjes over de zuster van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken mij volledig in punt 2, 3 en 8. Leuk om te lezen dat er nog nutellahaters zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ik ben het nu dus! Tof, ik kan punt 1 en 2 al bijna letterlijk overnemen, ik keek ook altijd naar wordt vervolgd (maar begreep die titel wel niet als kind ;-) en lust he-le-maal geen Nutella. Kwatta puur rules!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben ik blij dat ik niet de enige ben met zo'n duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Reacties
    1. Echt, ja.
      Ik kan niet spellen, dat is het verborgen punt 11. Ik weet nog altijd niet waar het 't kofschip voor dient en eerlijk gezegd vind ik het ook niet belangrijk. Sorry aan alle taalpuristen! ;-)

      Verwijderen