zondag 27 november 2011

Een lijstje + een winnaar.


Eerst en vooral een grote dankjewel voor de massale deelname aan de giveaway!
Het is heel leuk om te lezen dat de tas zo in de smaak valt.  Ik telde 171 reacties, waarvan er 169 meedingen voor winst.  Eentje werd verwijderd door de auteur en eentje was van 'de broer van' om te reclameren over zijn broek. Dus die tellen niet mee.





Gefeliciteerd Mlle Assorti!

Kan je me even je gegevens mailen en dan doe ik je tas zo snel mogelijk op de post.
dezustervan@gmail.com
Ondertussen heb ik met veel plezier gelezen wat er op jullie kerstlijstjes stond en een hoop ideeën opgedaan.  Ik heb (een deel van) m'n eigen lijstje in het blauw gezet.


Een literaire Kerst:
-Dagelijkse kost  1 & 2 van Jeroen Meus
-Plenty van Yotam Ottolenghi
-Meine bunte Welt
-Goe gebakken van Sofie Dumon
-boek van Brecht Evens
-Japans patronenboekje
-boek over bakker Bloch      
-Kindle
-Last minute patchwork en Quilted gifts van Joelle Hoversons 
-Abonnement op een magazine
-Ecologisch tuinieren voor beginners 
-Non-fish-a-li-cious
-Sew and Stow: 31 projects...
-Serger sewing basic
-A perfect fit
-The Colette Sewing Handbook
-Fabric swatch book
-Doen alsof is ook liegen
-Het diner
-Kritiek van het oordeelsvermogen
-Mijn pure keuken van Pascale Naessens
-Sewing for boys
-No Time to Cook van Donna Hay
-Cupcake boekje van Xenos
-een reisboek voor een onbekende bestemming
-boeken van Maeve Binchy 
-Kado's uit eigen keuken van Annie Rigg
-The hummingbird baking book


Een elektronische Kerst:
-vaatwasser
-droogkast
-strijkijzer
-laptop


Een modieuze Kerst:
-armband
-ring
-halsketting
-handschoenen
-handtas
-sjaal
-schoenen
-broche
-badjas
-skisokken
-pantoffels


Een handgemaakte Kerst:
-naaimachinevoetjes
-naaigaren
-stof
-overlock
-naaimachine
-linten
-kralen
-wol
-kartelschaar
-kam snaps
-drukperske
-camera
-Carolyn Gavin Double-Sided Specialty Paper Pad 12"X12"-Greenhouse 28 Sheets 
-patronen
-quiltlapjes
-ergonomisch tornmesje
-zoommeter
-enveloppenmal
-stofknopen
-guts
-borduurring
-paspelkoord
-haakspullen
-lintenkeerder
-biaismaker
-puzzel
-ronde punches van fiskars 
-Sharpie stiftjes


Een gedecoreerde Kerst:
-ingelijste foto's
-nachtlampje
-bloemen
-de hertenkop van Lola Life Lines
-magneetbord
-hoge smalle kast met schuifjes en een spiegeltje voor juwelen
-behangpapier
-Arne Jacobsen Egg chair
-paddenstoelvormige kerstballen
-grote spiegel
-iets van bij Vitra


Een praktische Kerst:
-fiets
-vuilnisemmer
-eco-wasgoedballen 
-antikalk bal
-fietsbel
-schuif-organiseer-ding
-juwelendoos
-notitieblokje
-adresboekje
-chauffageketel
-smartphone
-fietstassen


Een culinaire Kerst:
-Peugeot pepermolen
-goed koksmes
-tajine
-wafelijzer (Kitchenaid)
-wonderpan
-uitsteekvormpjes om kerstkoekjes mee te bakken
-keukenrobot (Kitchenaid)
-Pie Dish uit de Italian Tablewarecollectie
-slakommen
-voorraadpotten
-Brita kan
-theepot 
-servies 
-glazen
-dessertkommetjes
-kookpot Le Creuset
-thee
-thermosbeker
-bakspullen
-potten en pannen
-keukenweegschaal
-wok
-taarthouder
-ijscrusher
-de mini bbq van Bodum


Een buitenshuis Kerst:
-weekendje weg
-reis naar Afrika
-tickets van Ryanair
-kuuroord
-theatervoorstelling
-meidendag
-workshop

Een zelf uit te kiezen Kerst:
-Julija's shop
-Koekepeertje
-Vermiljoen
-Kudzu
-Pipoos
-Veritas
-Annamarieke
-Bambiblauw
-Esprit
-Hema

Een verwen Kerst:
-fijne olie voor het gezicht van Decleor.
-bodylotion
-etherische olie
-iets van Rituals


Buiten categorie:
-permanente ontharing
-extra armen
-tijd
-geit
-baby
-doorslapende baby
-bijenhotel
-heerlijke zelfgebakken taart
-Rubikub
-sneeuw in de vakantie
-afgewerkt doctoraat
-MP3 speler
-thuiskomst van de partner
-cd's
-gezellige dagen met de familie
-trouwring
-kat
-chocolade waar je niet van bijkomt
-thuis kunnen zijn
-een levenslang krediet om stof te kopen
-ontmoeting met Acda en De Munnik
-Win for life én die dan winnen






16 opmerkingen:

  1. Proficiat Mlle Assorti! Tof om die lijst samengevat te lezen. 't Geeft inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en de lijstje zijn heel leuke inspiratiebronnen voor de komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha die lijst!!!! Als je die extra armen of die geit toch zou krijgen ... ik neem ze wel van je over ;o)
    proficiat aan de gelukkige winnares! Ik heb toch een beetje spijt want ik had zo een tas echt wel kunnen gebruiken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh neen, die lijst doet mij ook wel veel zin krijgen in nog andere dingen ... enne veel pronkgenot aan Mlle Assorti met deze prachtige tas !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'een levenslang krediet om stof te kopen' gaat ook op mijn lijstje voor de kerst, ik ben overtuigd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof en inspirerend lijstje!
    En zo leuk om je eens gezien te hebben, hopelijk vond je het ook een toffe dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Janina, het is heel leuk om nu een gezicht bij al die namen te kunnen plakken. En zeker voor herhaling vatbaar, het was een heel gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd en jij bedankt voor het geven van z'n geweldige give away. groetjes esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat mme assorti met zo'n mooie tas!!!!!
    Die lijst brengt me ook op extra ideetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bron aan info, die oplijsting van onze 'wat ik graag wil ' cadeautjes!!!
    Greets Fie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ten eerste proficiat Mlle Assorti!!!!!
    Wreed tof om te zien wie wat graag wil..en heb er dan ook maar een paar extra tips van gepikt :-o (zo een verlanglijstje kan niet lang genoeg zijn!)
    En moest ik eerst zijn met de Kitchenaid mag je eens komen kijken, lief hé
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat Mlle Assorti!!
    Ik ben trouwens nog steeds verliefd op deze tas, is er kans dat er een patroontje komt? Ik wil er gerust wat euro's voor neertellen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tgoh! Ik had dat hier nog geeneens gezien zeg! Joepie! *springt gat in de lucht* Ik heb je gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, dees is echt wel een uitgebreid lijstje. Maar er zitten zo'n toffe ideeën tussen. Ik ben nu al benieuwd welke spulletjes je onder de boom zal vinden.

    BeantwoordenVerwijderen