zondag 13 november 2011

Giveaway.



***De giveaway is gesloten***
De winnaar wordt straks bekend gemaakt!


Ik vermelde al eerder dat er een giveaway op komst was, maar door een probleem met den draad (nee, niet die draad), werd het een beetje uitgesteld.
Ondertussen werd er naar de Veritas gegaan. 
En de H&M.  En de Hema. En de foor. En ook naar de Delhaize.  Maar dat zal u ongetwijfeld allemaal minder interesseren.  Belangrijk is dat het draad-probleem is opgelost en dat de laatste hand werd gelegd aan het te geven giveaway geefsel.  

Wat kan er gewonnen worden?  
Een tas gemaakt door ondergetekende, naar dit model.




Hoe gaat het in z'n werk?

-Laat een reactie achter met een antwoord op de vraag:
Wat staat er op je Kerst-verlanglijstje?
(Ik moet zelf een lijstje opstellen en heb gebrek aan inspiratie vandaar.)
-Je moet geen volger zijn, maar reclame maken mag altijd. 
-Wie een linkje naar de giveaway op z'n blog of dergelijks plaatst, mag twee keer deelnemen.  Plaats dan een extra reactie met de link. 
-Binnen twee weken wordt er willekeurig een winnaar gekozen.

Veel succes!

171 opmerkingen:

  1. Ik volg je blog al lang, maar nu wil ik dit ook even late weten. Zo maak ik ook kans om te winnen, hė! Ik heb geen lijstje maar een boek dat al gelezen èn goedgekeurd is wil ik altijd wel graag hebben!
    Dank voor je leuke blog! Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het nieuwe kookboek van Jeroen Meus. Prachtige give away trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo'n mooie tas wil ik ook wel winnen. Ik kocht je patroon bij Van Katoen, maar een echte, van de hand van de meesteres zelf, is natuurlijk nog wat anders!

    Mijn verlanglijstje voor onder-de-kerstboom-pakjes: een boventranstportvoet voor de naaimachine, Gütermann-garen in veel kleuren (zat ook in een verjaardagspakje en was super!), kaboutertjes voor xx dagen huishoudelijke klussen, d.w.z. dagen voor mezelf om te naaien, winkels af te schuimen, mijn zin te doen, een goed boek + aangepaste hoeveelheid papieren zakdoekjes, een gezellige pyjama of stof voor ..., een verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn lijstje: een supermooie tas van de zuster van ;-)( die trouwens perfect zou passen bij het rokje dat ik vandaag kocht op petit bazaar in gent)
    En wat staat er nog zoal op mijn lijstje: oorringen van atelier elf, leuke stofjes, een nieuwe zonnebril, ...
    Hopelijk zijn er nog veel mensen die je wat inspiratie zullen geven!!
    Bedankt alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is makkelijk: een handtas! En zeker zo'n mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Gave Give away SUPER ook ik doe graag mee, en ja mijn lijstje humm ik ben gek op hobby boeken b.v Meine bunte Welt een leuk kijk en knutsel boekje, die staat o.a op mijn lijstje. Ga zo een linkje op mijn bolg zetten, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige give away !!! Ik doe heel graag mee. Dan krijg Klara (als ze binnenkort eens ineen gestoken wordt) en een zus bij ! Want zo'n prachtexemplaar, ik droom alvast dat het Klara-exemplaar ook zo goed lukt ... Wat er voorlopig op mijn verlanglijstje staat ? Een halsketting van Zsazsazsu en een belevenisbon ofte cadeaubon om een workshop te gaan volgen bij de Zilverij. Voorlopig ... ik zal nog wel iets moeten verzinnen aangezien er altijd aan beide zijden van de familie een lijstje moet afgeleverd worden mét verschillende opties (zodat er kan gekozen worden) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, oh, oh! Deze is prachtig! Count me in... en voor kerst wil ik graag een nieuwe fiets in een fris kleurtje;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik plaatste een linkje op mijn blog http://elisanna.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik plaatste ook een linkje op mijn blog in de rechter sidebar bij "leuke give away" http://jochapeau.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh I had to use Google Translate for this lol! What I want for Xmas is (aside from that wonderful bag!) the new Kindle Touch and/or the Galaxy II, not that I'll get either but that's what I want!
    :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op mijn lijstje: Het kookboek Plenty van Yotam Ottolenghi, waaruit ik in blogland allemaal lekkere recepten zie verschijnen!

    Maar een zelfgemaakt kado is altijd beter, dus die tas zie ik zeker en vast ook zitten! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook graag mee! Mijn verlanglijstje: een peugeot pepermolen of een goed keukenmes, zpaghettiggaren, een workshop van iets wat ik nog nooit gedaan heb, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n leuke tas zou altijd welkom zijn dus count me in. Een kerst-verlanglijstje heb ik nog niet opgesteld, maar moest ik er meer tijd kunnen opzetten om veel moois te kunnen maken zou dit er zeker bij staan. Verder ben ik altijd blij met al wat met naald en garen te maken heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En je bent gelinkt op mijn blogje: http://so-filles.blogspot.com/ ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. "goe gebakken" van Sofie Dumont of de tweede van Jeroen Meus of een stofje van Vemiljoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op mijn lijstje staat een leuke tas zoals deze. Ik moet kort daarna bevallen en zulke tas is super om mee te nemen.

    Als het geen tas kan zijn, zou ik graag stofjes hebben onder de kerstboom. Daar kan je nooit genoeg van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op mijn lijstje? Het liefst vanal, een reisje naar Afrika, op bezoek bij enkele goede vrienden. Maar met zo'n schone tas zou ik al heel blij zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn kerst-wish-list: een nieuwe vaatwas, een nieuwe droogkast, nieuw strijkijzer, een overlock, een reflexcamera, een Brita-kan, een nieuwe keukenvuilbak, ...
    Mijn sint-wish-list (dat moet ongeveer binnen 2 weken zijn): een Zuster Van creatie, zo eentje met een gelukspopje en een strikje! ;-))
    Er komt een linkje op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh! Da's een mooie tas die ik ook wel graag zou willen winnen!
    Wat er voor de rest nog op mijn lijstje staat: een bon van vermiljoen om mooie stofjes te kopen, oorbelletjes, armbandje, mooie slakommen, mooie voorraadpotten, ...
    Een heleboel kerstideetjes hier dus :-)
    Ik heb helaas - vooralsnog - geen blog, dus daar kan ik geen link opzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat worden we verwend met zo'n mooie tas. Eigenlijk heb ik niet heel veel te wensen. Tja, tijd, maar dat komt volgens mij iedereen te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh mijn gooooooooood! ik doe mee ik doe mee want ik heb dringend een tas nodig om naar mijn vergaderingen van het oudercomité te gaan (ik wil wel voorzitster in stijl zijn hé lol)
    dju die is echt mooi!!!!

    op mijn lijstje voor kerst staat eigenlijk niet echt iets ... sinds ons Payal thuis is heb ik alles wat ik nodig heb om gelukkig te zijn.
    Als iemand me toch iets wil weten denk ik dat ik cadeaubonnen vraag van winkels waar ik vanalles kan halen om mee te naaien en haken :o)
    En een Tajine, dat zou ik ook wel graag willen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En ik zet ook een linkje op mijn blog op de giove-away pagina!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dit staat op mijn lijstje: http://www.iobjectstore.com/nl/products/bookrest-lamp/253

    ofwel: een nachtlampje dat tegelijk bladwijzer en huisje is. Het boek dat je weglegt, wordt het dak.

    en prachtige tas, amai!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat er op mijn lijstje staat? Garen van Gutermann in alle kleurtjes, een bon van Vermiljoen, een weekendje weg, een nieuw servies, een grote bos bloemen,... En die tas van jou! Ik ben dol op strikjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, mooi!

    Op mijn kerstmisverlanglijstje (naast TIJD) mooie (ingekaderde) foto's van familie en vrienden om onze muren een beetje op te fleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wel, bij mij staat er een handtas op mijn wensenlijstje, want ik durf mijn handtas al niet meer bovenhalen, zo versleten dat die is. Hier worden helaas geen kadootjes uitgedeeld, enkel aan de kindjes, dus die handtas, die zal ik mezelf kado moeten doen ( of hier winnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, en ik zet nog een linkje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. jep ik doe mee !!!
    uh wat er op mijn lijstje staat ! ?
    jah die handtas ! en dan een polaroid camera of een fujifilm instax mini 7s ,en een nieuwe kamer ! oh en eindelijk eens zin om te studeren! :)
    x
    Marie
    ps:ik zet een linkje op mijn blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super leuke tas! Ik doe heel graag mee!
    Wat er op mijn lijstje staat? Nog één (of meerdere) Japans patronenboekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb een linkje geplaatst op onze blog:
    http://yanem.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oeah! Wat een tas! Die staat alvast op mijn kerstlijstje! ;-)
    En ook een nieuwe naaimachine en het nieuwste boek van Brecht Evens

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zet straks ook nog een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Op mijnpetispirates.blogspot.com staat een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Kerst, ik heb nog geen tijd gehad om er aan te denken, maar gisteren las ik over het boek over de Gentse bakker Bloch, met zijn recepten. Jummie...
    Schitterende tas, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vraag voor kerst... een overlock, maar dat is nogal een saai antwoord, dus dan ga ik voor 'permanent ontharen, lekker makkelijk'. Ha! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een beauty van een tas, ik doe graag mee.
    Een kerstlijstje heb ik niet, maar ik hoop dat de Sint mij een paar Ugg-handschoenen zal schenken. Ik heb er pantoffels van en die zijn hemels. Ik weet zeker dat met zulke handschoenen mijn koude vingers verleden tijd zullen zijn. Al voorzie ik 1 nadeel; ik zal er geen sneeuwballen mee kunnen gooien...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh ende ah, zeer schoon en ik doe graag mee en plaats geen link want ik weet niet hoe dat moet.
    Over Kerstmis heb ik nog niet nagedacht, ik zit nog in de Sint-modus en heb ook nog een stuk of 20 verjaardagen eer ik daar over ga nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mmh, ik ben nog niet echt bezig met Kerst. Als het kon, vroeg ik wat meer tijd, want mijn hoofd zit overvol met dingen die ik nog wil doen. Of een paar extra armen, om dingen te maken.
    Neen, Ik ben content met een juweeltje, liefst oorbellen, een ring en een ketting, allemaal assortie!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil natuurlijk die tas voor de kerst! Maar voor jou verlanglijstje lijkt me het boek last minute patchwork en quilted gifts van Joelle Hoverson een goeie. Of anders een fijne olie voor het gezicht van Decleor. Een abonnement op Molly Makes, heel leuk tijdschrift...
    vonken@casema.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een greep uit mijn lijstje (veel mogelijkheden, dan heeft de koper het makkelijker om iets te kiezen ;-): een bijenhotel, eco-wasgoedballen, antikalk bal, boek ecologisch tuinieren voor beginners, boek non-fish-a-li-cious, een theepot, servies van de zwarte kat.
    Maar met enkel die tas zou ik ook al heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Waw! Die zou aan mijn schouder niet misstaan ;-) Helemaal mijn kleur. Op mijn lijstje staat een abonnement op de Ottobre. Ik zet 't op Facebook en laat hier dan nog een linkje achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gedeeld op facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=1505977260 ('k Weet eigenlijk wel niet of je dat kan zien, als je mijn vriendje niet bent? Maar erewoord!)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooie tas! En die blauwe stof! Ik kan ze bijna voelen.
    Mijn kerstlijstje? Ik heb eigenlijk nooit een specifiek lijstje, meer een levenslijst met dingen die ik - hopelijk - altijd mooi ga vinden.
    Je vindt ze op mijn pinterest bord, maar ik zag je daar al, dacht ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe ook graag mee om deze mooie tas te winnen! Ik zou graag oorbellen krijgen van Hexagoon in Leuven, of een mooie sjaal of handtas van Skunk Funk (altijd mooi!)
    Ik zette een linkje op m'n blog! neleblogt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gaaf! Ik vind de tas echt über cool. Op mijn verlanglijstje staan; diverse stofjes, lintjes, kralen en knopen, een ketting, servies, pavina glazen van bodum en een bel voor mijn mountainbike. Als ik wat meer naailessen heb gehad wil ik zo'n tas zeker gaan proberen te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super, ik doe zeker mee! Op mijn lijstje staat: bon(nen) van Julija's shop, halflange handschoenen (wegens een jas met driekwartmouwen) en een wafelijzer. En dan nu de vingers kruisen!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mijn verlanglijstje is saai, maar wil toch meedoen met de give away - die tas is helemaal mijn smaak :)
    Wat staat er op de lijst... kadobonnen van Koekepeertje, Vermiljoen en Kudzu, Boek "Sew and Stow: 31 projects...", boeken "Serger sewing basics", "A perfect fit", "The Colette Sewing Handbook".

    BeantwoordenVerwijderen
  50. En bij deze staat er ook een linkje op mij blog: dastof.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke tas, en een leuke opdracht. Wat wil ik voor kerst. Ik wil graag een platte grote door zodat ik mijn garen naast elkaar in kan leggen. Zo'n organiseer-ding voor je schuif, dan kan ik mijn schuif met scharen enz eindelijk eens organiseren. Ik heb ook een leuke boek ontdekt op de boekenbeurs: fabric swatch book. Erg leuk (maar ook erg kostelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wohow, voor zo een prachtige tas waag ik graag m'n kans!
    En ik ben niet de enige, zie ik :).

    Op mijn verlanglijstje, staat uiteraard deze tas met stip op één :).
    Daarnaast ook enkele boeken ("Doen alsof is ook liegen", "Het diner", "Kritiek van het oordeelsvermogen" (Echt, geen mopje :)), de hertekop van lola Life Lines, een bon voor stof, een leuke ketting, ...
    Of gewoon een heerlijke zelf gebakken taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtige tas! Ik waag ook maar eens mijn kans, wie weet vliegt hij wel mijn weg op.
    Op mijn verlanglijstje staat: wol en hobbymateriaal.
    Er staat een link op mijn blog :http://amigurumibug.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Waauw... Wat een super tas. En de kleurcombinatie is helemaal mijn ding. Op mijn verlanglijstje staat een japans naaiboekje, een kartelschaar, een bon van de veritas, leuke stofjes zodat ik altijd nog zo een leuke tas eens zelf kan proberen te maken.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hier waag ik graag mijn kansje...
    Wat er op mijn lijstje staat voor kerst (maar toch eerst voor mijn verjaardag)...
    voorlopig enkel bons... en het 2e boek van dagelijkse kost van Jeroen Meus (maar die heb ik zelf al gekocht)...
    ik zal ook een linkje op mijn blog zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hier de link naar mijn blog
    http://gwennebeestje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Eerlijk? Op mijn verlanglijstje staat rode tweedstof om een gelijkaardige tas te maken. Mijn hart maakte dan ook een sprongetje toen ik je eerste exemplaar zag (het ideale model in het bijna ideale stofje) en nu springt het dubbel bij deze tas, want o ja, dat blauw is met stip mijn lievelingskleur. Echt knap gedaan, ik doe dus heeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een prachtige tas! Mijn kerstlijstje? Op mijn pinterst staan alle spulletjes die ik wil: http://pinterest.com/fovanrooy. En ja, er staan heel wat sjakossen tussen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Prachtige tas! Dus ik waag mijn kans.
    En wat staat er op mijn lijstje...

    een leuk magneetbord
    een bon van een stoffenwinkel
    sponsoring voor een reisje

    en voor de rest ga ik de andere antwoorden hier ook eens uitpluizen want ik kan ook nog wat inspiratie gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  60. En er staat ook een linkje op mijn blog!
    http://ikkenook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een geweldig mooie tasje.
    Op mijn kerst-lijstje staat vanaf vandaag jouw mooie tas :)
    En verder een naaidoos om al mijn 'rommel' in te bewaren en een aankoopbon van een kledingwinkel (voor als mijn eigen maaksels toch niet helemaal perfect lukken !).

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik wil graag meedoen!
    Op mijn verlanglijstje staat: een wonderpan

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wat een geweldig mooie tas! die mag ook op mijn lijstje :) en wat er nog meer op staat: een biaisbandvoetje voor mijn Singer, en uitsteekvormpjes om kerstkoekjes mee te bakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat staat er op mijn verlanglijstje? Hum, efkes denken... een nieuw naaivoetje (zo eentje om knopen aan te naaien, want ik ben een ontzettend luie naaier), een bon voor de veritas, een sjieke keukenrobot (zo ene in een flashy kleur die mooi op het aanrecht staat te blinken), parel oorbellen (gene van de veritas), een boekenbon (ik kies liever zelf)... maar bovenaan mijn lijstje staat uiteraard jouw (echt!) prachtige handtas!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. En nu nog eens zeggen dat ik uiteraard jouw give away ga linken om mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Het kookboek van Jeroen Meus - deel 2
    Goe gebakken van Sofie Dumont - deel 1 en 2

    en voor het derde jaar op rij:
    een geitje (www.oxfampaktuit.be)

    Blijkbaar vind men dit geitje niet leuk om cadeau te doen,
    terwijl ik dit het liefste zou krijgen.
    Ik heb alles in huis om gelukkig te zijn
    en heb eigenlijk helemaal geen extra kookboek nodig.

    Veel succes met het lijstje!

    En ja ... ondanks dat ik alles heb wat ik nodig heb, ding ik graag mee naar de tas. Want van tassen en schoenen heb je nooit genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. http://liselabelot.blogspot.com/

    link

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een zalige tas! Ik ding ook graag mee om ze te winnen.
    Als nog niet zo ervaren en geînstalleerde naaister, is mijn lijstje vlug gemaakt: een goei naaischaar, toffe (liefst rode) stofjes en een nuttig patronenboek. Maar daarnaast,omdat ne mens toch niet altijd aan het naaien kan zijn, hét gezelschapspel: Rumicub en tenslotte met toffe oorringskes of kettingskes van Fleurfatale kan men mij ook altijd een plezier doen :). Wat een toffe periode is kerst toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Mmmh, mijn verlanglijstje: veel inspiratie en tijd om spulletjes te maken, leuke patroontjes, ... en blije mensen rond mij. En misschien een hemelsblauwe De Zuster Van Tas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een mooie tas! Het blauw vind ik hemels! én zo mooi gemaakt!!!!
    Ik waag dus een kans en begin al te duimen voor winst :-)
    Op mijn kerstlijstje staan: een gezonde baby!!!! en ook een beetje het kookboek "Mijn pure keuken" van Pascale Naessens, een bon voor de Veritas, een bon voor een meidendagje met de te ver wonende vriendin!!!

    oh ja, ik zet je give away op mijn blog bij "cadeautjes bij"
    zie mmemoiselle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ohhhh wauw< daar wil ik ook wel een kansje op maken. Ik win namelijk echt nooit iets.
    Op mijn lijstje staan kam snaps (met tang)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Mooie tas en volgens mij enorm handig!! Ik doe heel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. En bij deze post ik ook mijn tweede kans... Hier is de link... http://flexje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Op mijn verlanglijstje staat een grote, handige tas om mee te nemen naar het werk. Deze is dus ideaal.
    Het andere ding op mijn verlanglijstje is een hoge smalle kast met schuifjes en een spiegeltje voor mijn juwelen, make-up, ...

    Groetjes
    Juf nyny

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik zet een linkje op mijn blog, dus bij deze mijn tweede kans

    Neem maar een kijkje op jufnyny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat staat er op mijn Kerst-verlanglijstje?
    een keukenrobot, die zou ik wel héél graag willen zoals Sofie Dumont, die bakt op de vlaamse televisie, héél lekkere dingen!
    Ik zal bij deze een volger worden! Ik zie hier leuke dingen op je blogje!
    en... DIE TAS WIL IK WEL HEEL GRAAG!!!! Snappie ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/p/give-aways.html én een linkje zette ik natuurlijk ook, zelfs 2X lol
    http://ikblogjijblogt.blogspot.com/2011/11/de-zuster-van-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Sprakeloos was ik gisteren toen ik je give-away zag! Zo sprakeloos dat ik nu pas durf mee te dingen naar die mooie tas!
    Wat ik op m'n verlanglijstje zet: 'k-weet-het-ook-nog-niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. ik doe ook graag mee voor jouw mooie tas! echt super! dat strikje, I love it! Op mijn lijstje staat een abonnement op ottobre, stofjes of een bon voor stofjes, een centje om bij te leggen bij mijn overlock. en wat ik heel graag wil maar wat wa moeilijk op een kerstcadeaulijstje staat wegens wat duur en niet simpe tweedehandsl te vinden in volledige collectie is een mooi porseleinen servies moet bloempjes. Verder zou ik graag eens mijn gang gaan in een interieurwinkel want ik zou ook graag eens voor de verandering een mooi glazenservies hebben in plaats van alle restjes van de familie bij elkaar te zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Op mijn lijstje: een trendy, ietofwat retro patroon van een mooie winterjas, zo eentje waar deze tas bij past! Ik zou dus wel überdom zijn om niet mee te dingen naar dit prachtstuk. En misschien ook meteen een paar schoenen in hetzelfde blauw, in een hip model.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Via de klara tas op je blog gekomen... Maar deze tas vind ik ook heel super! Dus doe ik graag mee...
    Op mijn kerstlijstje: hmmm, vooral boeken over naaien (sewing for boys misschien) of weekendjes weg plezier....

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Tas, ik wil je graag winnen !
    Verlanglijstje :
    -nieuwe schoenen
    -sneeuw in de vakantie
    -dessertkommetjes
    -een drukperske
    -een juwelendoos
    -boekenbonnen zijn altijd goed

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hey,
    Wat een ontzettend mooie tas! Schoenen en sjakossen is al jaren een vast item op al mijn kerst- en verjaardagslijstjes, dus ik doe graag mee. Nog op mijn verlanglijstje:
    Een Pie Dish uit de Italian Tablewarecollectie van Rice (mooi model, schitterende kleuren!), 'No Time to Cook' van Donna Hay, een nieuwe theepot en een abonnement op Ottobre.

    Geweldig initiatief trouwens, want ik heb hier nog wat ideetjes opgedaan om het lijstje aan te vullen...

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Zo dadelijk staat er een link naar je give away op mijn blog: http://vanleentje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  85. mooi!!! ik doe mee!!!
    op mijn lijstje voor Kerst: een kookpot Le Creuset.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. ik zette 't ook op m'n blog:
    http://anlaenen.blogspot.com/2011/11/zalige-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wow, amai zeg, wat 'n schone tas! En zo mooi blauw, daar ben ik echt verzot op!
    Op mijn kerstlijstje staat dat ik hopelijk tegen dan mijn doctoraat ongeveer af heb - dat is het enige waar ik momenteel aan denk ... Maar leuke stofjes of boeken zijn natuurlijk ook wel fijn :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  88. En ik zet ook 'n link op mijn blog, in de sidebar:
    lilimakes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh wat een leuke tas!
    Wat staat op m'n kerst-verlanglijstje? Stofjes en bolletjes wol en patroontjes

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Oh wauw, wat een geweldige tas! Die et ik gelijk bovenaan mijn verlanglijstje!
    Verder staan daar altijd op: knutselspulletjes, leuke garens, leuke stofjes, knoopjes, enzovoort. En vooral TIJD!
    Ik ga gauw een link op mijn blogje zetten naar je give-away. En daarna mijn eigen give-away fotograferen!
    Groetjes, Ria.
    aankleedpopje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wow wat een prachtige tas!! Daar wil ik wel heerlijk een dagje mee winkelen, of naar de markt, gezellig een nachtje bij mijn zus gaan logeren....en nog veel meer.
    Wij doen niet aan kerst omdat dit voor ons een andere betekenis heeft nl de geboorte van Christus. Maar op mijn sint lijstje staat:
    Thee, notitieblokje, adresboekje, cupcake boekje van de xenos, sieraad, stof en lintjes en knoopjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  92. en een linkje wordt op mijn speciale give away pagina geplaatst...

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat een leuke tas! Lijkt me erg handig om elke dag mee naar school te nemen! En laat het dan ook nog eens net mijn kleuren zijn... Misschien is het lot mij een beetje gunstig gezind...

    Op mijn verlanglijstje staat dit jaar slechts één ding: mijn partner die na lange tijd (7 maanden)in het buitenland weer heelhuids thuiskomt (vermoedelijk half januari). Er zal hier dus niet veel kerst en nieuw gevierd worden (wel voor de kids natuurlijk :-))
    Mocht ik toch wat materieels en tastbaars willen zou ik echt geweldig blij zijn met:
    - een leuke cd
    - een fijn leesboek (lees te gekke chicklit)
    - een lekker geurtje om te smeren (lotion of zo)
    geen grote cadeautjes, wel dingen die me een goed gevoel geven van rust, ontspanning en gezelligheid... Wat wil een mens nog meer...
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. en de link staat op mijn blog!
    ( en nu vingers kruisen)

    groetjes...

    http://juffinik.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wat een mooie weggeef! En op mijn lijstje staat een mooi boek over 'grannysquares' haken....

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik ben duidelijk niet de enigste die in zwijm valt voor je mooie tas. Heel mooi gedaan met dat strikje, en een super kleur!
    Een kerstlijstje is toch altijd zo moeilijk. Maar nu ik dankzij al de blogs het naaien terug ontdekt heb, ga ik toch in die richting vragen. En voor het niet-te-koop lijstje: wat meer vrije tijd en een baby'tje.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Op mijn kerst-verlanglijstje:
    - Nieuwe stofjes/vindsels uit de kast van m'n oma
    - Misschien een verrassingscadeau van het lief?
    - Gezellige dagen met de familie

    Ik doe ook mee voor je supersupersuper-tas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. En de link naar je give away is al gepost op mijn blogje, waar er momenteel ook een give away gaande is... www.3n173.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik doe graag mee! Op mijn lijstje voor kerst staat "Gewoon Free" van Free Souffriau.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Op mijn verlanglijstje staat een mooie Flower in a cup-ring van Fleurfatale. Die met de rode bloem...
    Geen blog of iets dergelijks om naar te verwijzen. Ik hoop dus dat dit ene kansje genoeg is om deze prachtige tas onder mijn kerstboom te kunnen leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Da's een lastige, doe niet aan kerstkado'tjes, maar deden we dat wel dan stond daar op:
    - Carolyn Gavin Double-Sided Specialty Paper Pad 12"X12"-Greenhouse 28 Sheets
    - leuke stofjes
    - pipoos bon
    - mooi boek
    - en natuurlijk jouw supermooie tas

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Super tas. Zo'n formaat zoek ik net voor als ik eens met veel papieren op stap moet. Voor kerstmis denk ik over die nieuwe CD met Franse chansons ( was blijkbaar reeks op Clara)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. plzzzz kiest mij uit. Dan kan ik in stijl rond lopen. En u bestoefen natuurlijk. Dat zou ik ook doen natuurlijk. Maar vooral toch blinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. ai en ik had niet eens geantwoord op jouw vraag: dus zet ik een link op mijn blog en dan kan ik mijn kerst lijstje doorgeven:

    een reisboek voor een onbekende bestemming (en daar deze zomer naar toe gaan, da's de bedoeling)belpop Cd's, een trouwring (ik kan maar proberen hé

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Laat ik nu net al lang op zoek zijn naar een tas voor naar het werk te gaan en naar de les. Deze zou perfect zijn en natuurlijke super mooi. :) Voor mijn verlanglijstje voor Kertmis heb ik een thermosbeker voor mee te nemen naar het werk, abonnement voor een tijdschift (flow is een echte aanrader), een poesje (deze komt al wat vroeger onder de kerstboom liggen). Groetjes Leen (ik post dit hier zo want ik heb geen blog jammer genoeg :))

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Howie yes yes, ik doe zeker mee! Op mijn verlanglijstje staat iets onmogelijks: tijd, tijd en nog meer tijd. En daarnaast ook een paar praktische zaken zoals extra overlockgaren, een nieuwe chauffageketel (I wish), behangpapier enzo. Of een schoon broche voor op mijn winterjas.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. En hopla, ge staat al in mijn rechterkolom.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Waaaw hebbe hebbe. Op mijn lijstje voor kerst: goe gebakken boek, oorbellekes en vooral verrassingskes (tenminste als mijn mama voor mij moet kopen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wat en prachtige tas!!! Oh, die zou hier veel gebruikt worden.
    Mijn lijstje? Ahum, ik zit met een stofverslaving, dus voor extra stof of extra stoffenbudget ben ik altijd te vinden.
    Of een abonnement op Ottobre, of een nachtje B&B in een toffe stad (Gent ofzo),...

    BeantwoordenVerwijderen
  110. https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1371915193
    een linkje staat op fb.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Beestig knappe handtas!!!!!
    Op mijn verlanglijstje voor kerst staat een kitchenaid (keukenrobot dus) om lekkere taarten etc...fabriceren.
    Ik ga jou volgen!!! Want wat jij kan kan ik dan weer niet - en zet natuurlijk een linkje op mijn blog.
    liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Oh wow deze is echt gewoon SUPER!!! =O
    Volger bij!

    Verlanglijstje?
    smartphone, kookboek van Jeroen Meus, héél véél wol of ander haak-en breimateriaal, patronenboek, nieuw potten/pannenset, ... buiten dat zou ik het niet weten eigenlijk =P

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ooh geweldig wat een give away, en wat een lucky winnaar zal dat zijn. Ik doe echt supergraag mee, wat een plaatje!
    Ik ga je volgen, linken en meldt mij zo weer.
    En ik wil graag een kamsnap voor die leuke buttons op kleertjes te zetten..

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Op mijn verlanglijstje staat:
    -badjas
    -abonnement op een tijdschrift
    -fijn leesboek of boekenbon
    -dagje maar een kuuroord
    -kaartjes voor een theatervoorstelling
    -chocola waar je niet van aankomt :)

    Geweldige give-away, prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. oh nog even melden dat er een linkje op mijn blog staat

    BeantwoordenVerwijderen
  116. wat leuk! Ik doe graag mee! Op mijn verlanglijstje staan:
    -bakspullen
    -knutselspullen
    -tijdschriften ( de Flow, 101 woonideeen, enz)
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  117. En ik heb je gelinkt op mijn blog: http://jokidoki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  118. gave tas, ik doe graag mee,
    op mijn verlanglijstje staan
    borduurpatronen
    en ik zal een linkje op mijn blog zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik doe heel graag mee met deze give away, wat een gave tas is dat.
    Mijn verlanglijstje? Ik maak eigenlijk nooit verlanglijstjes maar als ik er een zou maken dan zou er zeker een leesboek op komen en wat quiltlapjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  120. oh wauw prachtig!
    Mijn verlanglijstje:
    een arne jacobsen egg chair :( , een huis graag, maar als dat niet gaat dan mag het ook een kookboek zijn of een bon voor massaal veel stof, een abonnement op de 101 woonideeën,...

    Ik plaats een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. en hierbij de link:

    http://owl-my-god.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Op mijn verlanglijstje voor Kerst staat er eigenlijk niet veel:
    * jou te winnen tas
    * een kerst THUIS zonder te veel poespas, met de zoon en de man en de baby in de buik. Thuis staat in het groot, omdat ik op het moment met platte rust in het ziekenhuis lig met een beebje in buik die er uit wil. Thuis is zowat het enig wat ik wil met Kerst! en voor de rest ook jouw tas winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. op mijn lijstje: een overlock en veel bonnen van webwinkels: Annamarieke en bambiblauw staan bovenaan. Ik hoop dat ik win, en anders wil ik het patroon wel winnen :)of kopen bij Van Katoen

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Op mijn lijstje: een overlock, oorbellen, leuke stofjes ... en jouw mooie tas.

    je hebt een heel mooie blog en maakt fantastische dingen, bedankt om het te delen met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik heb ook een linkje op m'n blog gepost!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wat een prachtige tas!
    Ik doe graag mee en hoop dat ik deze win.
    Op mijn kerstverlanglijstje staat een mooie keukenweegschaal.
    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Wat 'n ontzettend mooie tas! Zo verzorgd afgewerkt, amai en wat 'n oog voor details. Het weze duidelijk dat ik met heel begerige oogjes meeding naar deze creatie van jou.
    Wat mijn kerstlijst betreft wordt dat heel moeilijk: we hebben sedert een jaar of twaalf geleden afgesproken in onze familie dat enkel de kinderen nog kadootjes krijgen, en niet de volwassenen. Gewoon om te vermijden dat er massa's nutteloze of overbodige kado's gegeven worden. Maar sta me toe te zeggen dat ik op mijn persoonlijke, geheime verlanglijstje al enkele jaren een overlock in gedachten heb. Maar ik heb mezelf verplicht om eerst wat beter te leren naaien eer ik tot zo'n aanschaf overga....

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wat een beauty! Ik doe ook heel graag mee!

    Met 1 van deze cadeautjes onder mijn kerstboom zou ik heel blij zijn:
    Een rimpelvoetje voor mijn naaimachine, mooie lintjes en bandjes, een ergonomisch tornmesje (ik geloof van Prym, paddenstoelvormige kerstballen, een zoommeter, (gehaakte) applicaties uit leuke webwinkeltjes, gummetjes (om stempels uit te gutsten) een hertjes uitsteekvormpje...

    BeantwoordenVerwijderen
  129. O da's een mooie! Ik doe graag mee!

    Wat zou ik willen voor kerstmis? Te kiezen uit:

    Een hele lading van die Japanse patronenboekjes; een abonnement op Ottobre; een mp3-speler om de Start-to-run-lessen op af te spelen - of misschien beter dan maar meteen die goeie conditie die ik daarvan zou moeten krijgen :-) ; een levenslang krediet om alle stofjes te kopen die ik wil zonder te moeten zuchten bij de prijs; een nieuwe naaimachine; een stapel goeie leesboeken én de bijhorende tijd om die uit te lezen; patroontjes voor poppenkleren zodat ik de pop van mijn dochtertje van een mooie garderobe kan voorzien;... 't Zal bij dromen blijven, vrees ik.

    Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik heb ook een link op m'n blogje gezet:

    http://piepow.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wat een mooie tas ... die wil ik wel winnen! Wat betreft mijn verlanglijstje ... De tweede Jeroen Meus, een grote spiegel ( zo ene van twee meter hoog ) , haakboekjes, en fietstassen ... En nu ga ik je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Heel erg mooi, wil ik wel mee lopen pronken!
    Ik heb nog nooit een verlanglijstje gemaakt, ik kan je dus ook niet verklappen wat daar op zou staan, geen idee eigenlijk. Veel meer vrije tijd lijkt me niet slecht om te beginnen. Maar daar heb je niet veel aan zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Zo, dat is een hele mooie tas :)

    Ik zou graag een kansje willen wagen..bij deze dus haha...

    Volgster heb je erbij en een linkje plaats ik ook...even kijken hoe ik dat hier kan vermelden...

    Op mijn verlanglijstje staan oa..boeken van Maeve Binchy en een enveloppenmal...zodat ik fijn mijn eigen vlopjes kan maken...

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Nu ja, geen idee hoe precies...maar je afbeelding met bijbehorend linkje staat er in ieder geval op...en thats what matters :)

    Op mijn blog...rechtsbovenaan http://appeltje-eitje-appeltje-eitje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  135. What a great bag! I love the colour!
    I'm hoping for a Kindle for Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Leuke tas!!
    Op mij lijstje staan uiteraard stofjes kookboeken en een nieuwe fotocamera...

    Groeten, bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Op mijn verlanglijstje: Stofknopen, skisokken en een nieuwe wok. Graag wil ik meedoen aan de give-away voor deze leuke tas!
    Groet Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Prachtig! Op mijn lijst, bovenaan: tijd, heel veel tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. En een linkje! http://madebymamasha.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Hoi hoi, op mijn verlanglijstje staat:
    een guts!!:)
    Een linkje ga ik even plaatsen hoor, suc6 met je verlanglijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Op mijn lijstje staan verschillende haakboeken en etherische olie om zalig van te genieten in een badje. Ik stuur ook direct nog een berichtje met de link van mijn blog.

    De tas is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik doe heel graag ! Het is een hele mooie tas !!
    Voor kerst geef ik mezelf wrs een nieuwe laptop cado voor het werk ... Grtjs Hellen
    hellensenden at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Hier dan nog een berichtje met de link van mijn blog:

    http://sterretje-sam.blogspot.com/

    Jouw give-away met foto staat in de rechterbalk.

    Zo, nog een extra kans want als vrouw kan je nooit tassen genoeg hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  144. mag ik nog meedoen? ontdek net je blog ; je hebt er dus een volger bij! en voor t geval je nog steeds inspiratie te kort komt : op mijn kerslijstje staat oa. een meter of meer stof (;-)), oorbellen van karinnunezdefleurquin (.com), mooie handgemaakte kopjes zonder oor om thee uit te drinken, een handtas van m0851 (.com) of allemaal mooie dingen van bij vitra.com (voor als de gever van het kadootje net de lotto gewonnen heeft en heel vrijgevig is ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Oh wat een mooie tas, ik maak graag een kansje. Op mijn verlanglijst staat een goede stofkartelschaar, een borduurring en koord om zelf paspelband te maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  146. De link is geplaatst aan de rechterkant van mijn blog: http://dreamstuff-design.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Oh wow wat een mooie giveaway, ik doe graag mee!! Wat er op mijn kerstverlanglijstje staat? Haakspulletjes, en stofjes, leuke patroontjes misschien ook nog, voornamelijk dingetjes die ik normaal gesproken niet koop vor mezelf omdat er altijd wel dingen voor de kinderen voorrang hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Hele mooie tas, ik doe graag mee, kan dat nog?
    Wat ik nog graag zou willen, misschien niet direct voor Kerst maar een andere keer, 'een Berkel-weegschaal', zo een die vroeger bij de beenhouwer werd gebruikt! (En zoals bij Jeroen Meus)

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Mijn link vind je hier :http://atelier-ullizee.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ik vraag een werkzak. Normaal gezien zou ik die makkie zelf kunnen maken maar daar heb ik geen tijd voor. Verder vraag ik stof, een lintenkeerder en een biaismaakmachine voor als ik ook nog eens tijd zou hebben. En tijd, dat vraag ik ook. En een paar sloefen en een kastrol.

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Ik heb hem gelinkt op Twitter bij anvanHANdgemaakt en op de blog staat hij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. een e-reader, omdat ik dan minder plaats in mijn tas moet voorzien voor boeken. Alhoewel als ik deze zou winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Oei. Ik was zodanig sprakeloos dat ik vergat te melden dat er een link op m'n blog staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  154. O, daar loop ik zeer graag mee rond!
    Mijn verlanglijstje is wat eenzijdig: fournituren-prullaria (stofknopen, biaisbandvormer, bepaald naaivoetje voor naaimachine, etcetera).

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik ben niet de enige die helemaal weg is van je tas, wauw! Tja, wat staat er op mijn verlanglijstje voor kerst? ik vind iets lekker van Rituals altijd fijn, da's toch jezelf een beetje verwennen met iets dat je niet snel voor jezelf koopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik heb ook een link op mijn blog gezet, wat je hebt zelfs een eigen pagina, haha, http://creabh.blogspot.com/p/giveaways.html

    BeantwoordenVerwijderen
  157. I would love to have a new sewing machine if possible. My old one just broke down :-(
    njerijacquline@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  158. De tas hoeft niet echt,maar wel graag een goede fles rum of absint aub.


    P.S.: nobody puts my favorite jeans in a dark box.! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Wow wat een Prachtige Tas en die Kleur! Geweldig ♥
    Kom hier via via weer terecht....
    Is het nog mogelijk mee te doen....
    Zou graag mee doen....
    Linkje zet ik in mijn linker menu....
    En.... Hmmm verlanglijstje voor kerst....
    Hier doen we niet aan kerst maar aan sint....
    Ik heb vind het zelf heel moeilijk om iets te wensen....
    Maar wat me heel super lijkt....
    Om mijn Muziek Helden Acda en de Munnik nog eens weer te mogen ontmoeten ♥ ....
    Of.... Kaartjes voor hun optreden/voorstelling in de stad Groningen volgend jaar....
    Maar boven al... Zou ik willen wensen voor kerst.... Een Heerlijke-Relaxte-ThuisZijn-Kerst.... Dat zou wel heel fijn zijn.... Dat we even kunnen bij tanken met ons Gezinnetje....

    Ik ga me aanmelden als volger en even rond neuzen op je blog....
    Ben heel benieuwd wat er allemaal te lezen en te zien is!

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Hallo,

    Graag wil ik een gokje wagen voor de tas. Ben een tassenverslaafde. Een vrouw kan niet genoeg schoenen
    én tassen hebben....
    Op mijn verlanglijstje voor de kerst staat: bij elkaar zijn met mijn gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Wat ik vraag voor kerst: deze tas? of het patroon via Van Katoen?
    een overlocker staat al heel lang op mijn lijstje maar is waarschijnlijk wat te prijzig. en met een doorslapende baby zou ik ook al heel tevreden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Een lijstje, een zeer korte versie er van dan:
    -Kookboeken oa mijn pure keuken en the hummingbird bakingbook!!!
    -een taarthouder op voet, zo een uit de bomma haar kast!!
    -een ijscrusher, want de mijn is gecrasht!!
    ....
    Wat een mooie tas!! Super!!
    Herlinde***

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Wat een hippe tas! Ik ben fan!
    Op mijn verlanglijstje staat een abonnement op Libelle lekker en Flow en het boek 'kado's uit eigen keuken' van Annie Rigg, dit laatste omdat 'homemade' dingetjes gewoon hip, gezellig, persoonlijk en de allermooiste cadeautjes zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Very nice gift, I hope for the best.
    I like yarn, book....
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ik doe op de valreep ook nog mee! Op mijn verlanglijstje staat een puzzel. Of een kookboek en nog wat dingen (te vinden op mijn verlanglijstje op mijn blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Ik kom hier terecht door iemand die linkte naar deze give away, maar ik ga zeker blijven plakken. Mooie tas, zou hem héél graag winnen! :-)
    Op mijn lijstje: een win for life én die dan winnen, ook welkom: bonnen allerhande: Hema, Esprit,...

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Mijn kerstlijstje: een verwenbeurt bij de schoonheidspecialiste, de mini bbq van Bodum, een paar leukje boekjes, ronde punches van fiskars (als dat ergens te koop is hier) ... Misschien moet ik de lijst hierboven nog eens uitpluizen, tegen volgende week zondag moeten de verlanglijstjes bij de schoonmoeder aan het magneetbord hangen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Oh supermooi!
    Mijn verlanglijstje voor Kerstmis is dit jaar zeer kort, ik vraag aan iedereen waardebons van Ryanair zodat wij na onze verhuis naar Slowakije nog wat extra keren naar Belgie kunnen komen :-)

    Ik geef op mijn beurt hetzelfde cadeau aan de familie: voor meter en peter van de kindjes dit jaar elke en bon van Ryanair twv 25 euro zodat het de kosten toch wat drukt als familie wil overkomen naar ginds.

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen