vrijdag 11 november 2011

Johan Cruijff.

Ik was hier alles in gereedheid aan het brengen voor nog eens een give away te doen en toen gebeurde er dit:


Dus er wordt hier niet meer genaaid vandaag en ga ik genieten van deze (feest)dag.

Ik kan nu de rest van de dag:
- film kijken
- een warm bad nemen
- slapen
- gebakken bokes maken
- niksen
- doelloos rondsurfen op het wereld wijde web
- misschien een toereke joggen
- de VT wonen lezen
- chocolade eten
-etc.

Nummer 14 had gelijk: "Elk nadeel heb z'n voordeel."

6 opmerkingen:

  1. Ik wou hetzelfde intikken als S*fie, hihi. Maar zij was me voor.
    Geniet van je naailoze avond en morgen zijn alle winkels terug open.

    (Ik denk dat de Turkse naaiwinkels wel open zijn.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha...
    Maar groot gelijk. Een feestdag is er om van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is inderdaad een hihi-moment! Maar bezie het ook zo: eens die dingen van je lijstje doen is ook leuk! en zo ben je niet steeds bezig met naaien, waardoor als je het mist zeker bent dat je het heel graag doet :)

    BeantwoordenVerwijderen