zondag 4 december 2011

Deze week...

-kocht ik de eerste kerstcadeautjes.
-ging ik hier naar kijken en luisteren.
-en het was prachtig!
-zocht de dame Barbiepop van de parfumerie een gratis staaltje uit, speciaal voor mij:


-nu voel ik me toch wel een beetje beledigd.
-kocht ik dit patroon.
-ging ik hier shoppen.


-werd ik klem gereden en uitgescholden door een chauffeur die kwaad was op mij omdat hij niet wist hoe zijn richtingaanwijzers werkten.
-heb ik een agressieve chauffeur met een truckersnor op zijn plaats gezet.
-at ik teveel Chokotoffs.
-heb ik per ongeluk een Facebook account aangemaakt.
-Spotify doet dat met mensen.
-ging ik mij hier even aan wagen om dan tot het besluit te komen dat de ene stift de andere niet is.

Wordt vervolgd...

10 opmerkingen:

  1. Het is ongetwijfeld de schuld van de stiften...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Den Boom, daar ben ik dus nog nooit geweest. Is dat daar de moeite?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw, heel wat tegen gekomen zij lijkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die barbiepop zou ik toch wel (^>+*{\]¥'3/:7€├╣) hebben
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En als wij nu eens vriendjes worden op facebook. Zou dat dan helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeioeioei, ik ga NU aan dat laatste beginnen en hoop dat het mij beter vergaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toevallig had ik deze week ook een truckerssnor, maar ik ben er vrij zeker van dat ik mij gedroeg als een heer in het verkeer! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahaha alweer ambras in het verkeer :-D
    Zit je echt op facebook???? waaaw, dan moet je wel een keer iets zeggen tegen mij he!
    en wat dat gratis staaltje betreft...tja dat is 30+ zijn zeker :-s

    BeantwoordenVerwijderen