maandag 16 januari 2012

Hand in hand, oog in oog....

...Alle kleuren van de regenboog!

De stiftenrollen zijn eindelijk afgeraakt!





Het probleem van 'het gat' werd opgelost door er een schaamlapje over te stikken.
Niet ideaal natuurlijk, maar het was de snelste, minst lostornintensieve oplossing.


De regenboogstofjes zijn een samenraapsel van stofjes die ik nog had liggen en de rood met witte stippen stof kocht ik een aantal jaren geleden bij de Groene Hond.


Nu maar hopen dat ze goed genoeg zijn om in te ruilen voor een nieuwjaarsbrief.


*Ondertussen werden er tijdens het weekend de eerste dingen in mekaar gelockt (Plezant joh!), maar daar later meer over.

**En wie zit er nu met K3 in z'n hoofd? 

8 opmerkingen:

  1. ja lap zeg, ik zat niet met K3 in mijn hoofd, tot ik je laatste zinnetje las;) En als ik die stiftrollen zie, word ik al meteen vrolijk van al die kleurtjes. Mooi opgelost trouwens, je 'gat-probleem'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. K3, ik had ze voor even uit mijn leven kunnen bannen, nu de hype met Josje bij onze dochter niet meer zo actueel is...
    Maar soit, vrolijke stiftenrollen in elk geval, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit! En nu nog K3 uit m'n hoofd krijgen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je er toch nog voor gegaan bent, dat schaamplapje. Ik heb nog even zitten speuren naar waar dat gat ook alweer was, maar zie het dus niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. K3 mag gerust in mijn hoofd blijven zitten ; ik word daar vrolijk van - net als van jouw stiftenrol! En ge hebt uw gat goe gecamoufleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, 'schaamlapje'! Ik heb vandaag muziek gegeven, dus K3 zat er al in. ;-)
    Wel héél benieuwd naar de overlocksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik vind ze heel mooi geworden en dat gat... dat heb je sjiek opgelost!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen