vrijdag 13 januari 2012

Piep piep zuster.

Af en toe ga ik eens een kijkje nemen op mijn Google Analytics account en dan in het bijzonder bij de zoekopdrachten.  Want hoe komen bezoekers eigenlijk op mijn blog terecht?  

Op allerlei vreemde manieren zo blijkt.

Er zijn natuurlijk mensen die de voor de hand liggende zoektermen googlen.



Dan zijn er diegene die denken het antwoord op hun vraag bij mij te vinden.






Astrid en den John zijn blijkbaar ook nog steeds 'very hot'.


Er zullen ook een hele hoop mensen zwaar teleurgesteld zijn geweest bij het aanschouwen van mijn blog.






Sommigen kwamen bij de verkeerde terecht.





Met momenten overschat Google  mij dan weer schromelijk,


en drukt me met m'n neus op de feiten.


Er zijn ook zoektermen waar mijn verstand te klein voor is.



En de allerschattigste vond ik deze.


Ik hoop dat ze mooi weer hebben gehad.


16 opmerkingen:

  1. Ik sta hier, heel letterlijk, te wenen van 't lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet eens dat ge dat kon opzoeken!
    Dat van die eieren wist ik wel, maar ik dacht dat dat enkel voor een trouwfeest was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amusement van de bovenste plank. Proest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend! Bij mij passeren er soms ook rare zoektermen, maar gij hebt er wel héél veel rare! Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende blogpost!

    Je wil trouwens niet weten met welke zoektermen mensen bij de blog van 'De IJverige Wijven' terecht komen. Echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Polkadotjes, toch wel eigenlijk. Nu maak je me benieuwd hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, ik moet hier zo lachen
    groeten van olé-olé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste zuster, denk U alle mogelijke combinaties in met naaien en wijf/wijven en je komt in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loer daar ook geregeld naar, in mijn statistieken. Hoewel ik nooit 1 letter Russisch op mijn blog gepost heb, komt er toch een stel Russen bij mij terecht. Ik vrees dus ook met niet al te koosjere termen. (wieweet wat betekent "rakketak" wel niet in't Russisch... )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahahahahaha, bij mij is die lijst een stuk minder vermakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen