zaterdag 28 januari 2012

Tijdens de solden....

....koopt een mens al eens (lelijk) ondergoed bij de Veritas.

Niet alleen word ge de eigenaar van hip en sporty ondergoed, ge krijgt er bovendien ook nog eens gratis en voor niks een paar wijze levenslessen bij.

'Puma Ondergoed is geen wegwerpproduct: ge moet dat wassen wanneer het vuil is'


'Wie ondergoed in een size medium draagt heeft een gat zo breed als een olifant.'

En dat allemaal voor het luttele bedrag van 6 euro dames en heren.  Wie zegt dat ge geen koopjes meer kunt doen?

16 opmerkingen:

  1. Mor allé zeg! Da staat daar echt op of wa?! Zalig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wat is dat voor een L dan?
    lol ... voor 6 euro 2 onderbroeken en eens goed gelachen ... goed koopke :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, die beesten zijn meesterlijk, maar wat betekent een omgekeerde schildpad als je een L nodig hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar jij toch allemaal op let. Schitterend gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik lees het al, als ge meedoet met mijn give away en wint, wilt ge gewoon ook graag een sponzen onderbroek! ;-)
    De schildpad staat volgens mij voor: 'uw gat is zo dik, dat ik ervan omver val'. Sympathieke mensen precies, daar bij puma...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht eerst dat die omgekeerde schildpad een walvis was!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lol voor juffrouw Sanseveria.
    Mannekes, dat doet deugd eens hard lachen. Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grinnik.

    Volgens mij wordt Pumaondergoed enkel gedragen door mensen met wat self-esteem. Ik zie een gecomplexeerd iemand nog geen olifanten-ware uit de rekken halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet ge dat ik nu echt echt echt wil weten wat ze precies met die dierensymbolen bedoelen! Dat doet ge toch niet zomaar???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh help, ik ben een omgevallen schildpad. Mag ik die foto gebruiken op mijn blog? Als illustratie bij een artikel over mijn pogingen tot sporten... Ik verwijs uiteraard naar uw magistrale post

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Kris10, tuurrlijk mag je de foto plaatsen, zolang er maar een linkje aan vast hangt:)
    En nog veel succes met je pogingen om in beweging te geraken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het staat zelfs in het onderbroek nog eens geschreven haha... en op hun sokken ook (daar kwam mijn zus mee af).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch maar goed dat ze het erop zetten, ik zou me geen raad weten ;-) Esther.

    BeantwoordenVerwijderen