woensdag 7 maart 2012

Het is een ziekte.

Een andere verklaring heb ik er niet voor.  
Wanneer ik mooie stof zie, moet ik ze kopen.
Ik kan er niets aan doen.
Volgens mij is het niet besmettelijk, maar zeer zeker wel een chronische aandoening.
Het komt en gaat, maar van't weekend had ik er weer last van.

Eerst een zware aanval (er werden zelfs fournituren gekocht!) bij een bezoek aan de kringloopwinkel 



en nadien hier.


Zelfs in 1988 wisten ze het al:
"There ain't no doctor that can cure my disease"

17 opmerkingen:

  1. ik heb daar anders ook serieus last van! Zwaar besmettelijk als ge 't mij vraagt - virus verspreidt zich het vlotst via het internet! ben trouwens helemaal weg van je folklorestofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er momenteel ook last van! Maar medicijnen wil ik er niet voor nemen.
    Die folklore stof is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist meteen waar je het over had. Ik lijd aan dezelfde chronische aandoening....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vrees dat dat wel besmettelijk is :)
    Momenteel heb ik het goed onder controle, maar het beestje heeft al lelijk huis gehouden, de laatste maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GeÎnfecteerd? yep. En ongeneesbaar volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier een patiënt. Stiekem hoop ik dat er nooit genezing komt! ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier zwaar besmet. Gelukkig gaat dat met ups en downs. Zware aanvallen komen meestal bij het begin van een nieuw seizoen. Naar welke kringloopwinkel ga jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ An; meestal naar Mortsel en Heist-op-den-Berg. Af en toe ook naar Mechelen, Duffel en Lier, maar die laatste is meestal niet de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ongeneeslijk, maar vreselijk plezant, vind ik. Eergisteren bij Ikea: in de koopjeshoek gluurde ik even in de stoffenbak. Daar lagen drie pakken stofresten voor 3.5 € per pak. Er zitten stukken van een 50 cm in, maar ook lappen van wel 2 meter!!! Ben er nauwelijks mee aan de auto geraakt, zo zwaar was de buit! En nu maar dromen en naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En de grootste pech is dan nog: veel stofjes mooi vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ik volg. En zeker ook de laatste opmerking van Liesje.
    En de mooiste stofjes dan nog niet gebruiken ook omdat ze te mooi zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij mij is mijn bezorgdheid voor de planeet een zwaardere chronische aandoening.. als ik die 'rem' niet zou hebben, zou ik ook wel meer ruimte nodig hebben om alles te stockeren :-) Ik hou mezelf dan ook wijselijk weg van kring- en webwinkels. Maar stofjes blijven wel op mijn verlanglijstje staan - als iemand vraagt wat ik wil hebben voor de een of andere gelegenheid, moet ik niet te lang twijfelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ken dat. Zwaar verslaafd. Maar Oh zo gelukkig dat ik kan zijn met mijn buit...
    Van mij mag je ook, hou je vooral niet in;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Herkenbaar, oh ja!
    Ik kocht laatst ook een grote lap roze ribverours (wel met een brede ribbel), benieuwd welke tas je daaruit gaat toveren?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook in de kringloopwinkel, bedoel ik dus

    BeantwoordenVerwijderen