zaterdag 24 maart 2012

Hier ben ik niet goed van...






6 opmerkingen:

  1. Pff, die wezens naast de dieren, dat kun je toch geen mensen noemen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misselijk word ik hier van. Waar is het ooit fout gegaan met de mens.
    Gelukkig is het einde van 't filmpje wat softer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de film nog altijd niet gezien, maar het ziet er een goede samenvatting uit van de redenen waarom ik vegetariër ben, geen op dieren geteste producten gebruik, geen leder of bont koop etc... Inderdaad om niet goed van te worden, zeker omdat het allerlei verschrikkelijke beelden van verschillende praktijken na elkaar zijn. Gruwelijk, de mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pfff... slik.... ik anders ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tranen schieten mij nu al in de ogen, laat staan dat ik die film kan bekijken. Ik probeer dan altijd te denken "och laat dat beestje aub rap dood gegaan zijn". Buh mensheid.

    BeantwoordenVerwijderen