vrijdag 2 maart 2012

In de kijker.

De Tatanne Bag stond in het winter nummer van het magazine 'Stitch at Home'.
Dit is een Nederlands tijdschrift voor machinaal handwerken, voornamelijk voor het werken met de borduurmachine.


Zij hebben de Tatanne Bag  gemaakt en onder  handen genomen, met een 'gepimpte' vintage tas als resultaat.




Ik heb nog een exemplaar van de wintereditie van Stitch at Home om weg te geven, dus de eerste die een mailtje stuurt met haar adresgegevens, mag het in de bus verwachten!

UPDATE: Nele uit Aarschot was de eerste!

Oh, en er stond ook nog een super chique naaimachine in, die ik je toch even wil tonen.



Hoe graaf* is da machien?



*cool, geweldig, super, fantastisch etc.

14 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit! Bij deze is het mailtje onderweg! Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind em toch mooier zonder al die versiering,
    maar wel super dat je tas in een magazine staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen een reactie om je proficiat te wensen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, proficiat met uw (gepimpt) gepubliceerd ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tof zeg! wees er maar terecht heel trots op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mor seg, zo tof! Proficiat. Welverdiende erkenning!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai! Proficiat zeg! Ik ben dus al te laat voor een mailtje..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. proficiat!!! heel gaaf!!!
    en dat machien ... amaai mijn voeten, wat een plaatje!!! dat zou ik nu eens niet erg vinden om dat hier te hebben staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat machien is al even gaaf als het feit dat gij in het boekske staat! Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cool! Al vind ik jouw exemplaren wel mooier...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo grappig, ik bladerde door het blad heen en moest meteen aan jouw tas denken, dat bleek dus ook zo te zijn! Gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen