vrijdag 6 april 2012

Fail!

De deadline werd niet gehaald.  
Het plan was om een tas te maken voor Poppemies verjaardag, maar door onvoorziene omstandigheden en logistieke problemen zal ze haar cadeau pas na het weekend kunnen ontvangen.  Om het kind niet teleur te stellen en om mijn knagende schuldgevoel te sussen, stak ik van de voormiddag nog snel een ritstasje in mekaar.  Ik volgende haar handleiding en dit geschaald patroon (dju toch, onnozele printer!).   Zo heeft ze  in ieder geval een cadeautje om uit te pakken.



Op haar echte tas, zal ze moeten wachten tot na het paasweekend, want voorlopig  ziet dat er nog niet echt een praktisch model uit.



13 opmerkingen:

  1. kvind dat roos paspel bandje wel al zeer mooi dat groen!

    Ze gaat er nog zoveel geniet van hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er in elk geval al veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ritstasje zal ook wel al succes hebben denk ik...met zo'n inhoud kan je niet missen hé!
    En haar tasje wordt ongetwijfeld prachtig!
    echt, ik vind je kleurencombi nog steeds schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ritstasje zijn altijd leuk...zeker gevuld met snoepgoed.

    Ik ben reuzebenieuwd hoe die tas zal uitdraaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, ik ben benieuwd, want dat ziet er al ferm goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt vast het wachten waard. Mooie stof. Ik heb 'm in paars en bruin, maar oeeeeeeh deze groene is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tijdens het wachten kan ze alvast genieten van die paaseitjes!
    Mjam!
    Slimme afleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooh die kindereitjes zijn keilekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Poppemie heeft geluk dat je je deadline niet gehaald hebt, nu heeft ze effenaf twee cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ritstasje zal zeker in de smaak vallen. En die tas... dat ziet eruit alsof het het waard zal zijn om er wat langer op te wachten! Benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. benieuwd wat het zal worden! zal wel in orde komen!

    BeantwoordenVerwijderen