zaterdag 28 april 2012

In't verschiet.

Eerst en vooral een dikke merci voor al jullie complimentjes over de logeertas.  Een mens wordt een beetje  stil van.  
Een aantal onder jullie lieten verstaan dat een patroon wel welkom zou zijn.  Nu is een patroon uittekenen en schrijven veel werk, dus ik weet niet of het er van gaat komen.  Misschien wel, misschien nooit.  Voorlopig laat ik het nog in het midden, maar ik kan wel zeggen dat het patroontje van de workshop tas er zit aan te komen.  
Eentje met een magnetische sluiting.


En eentje met een gesp.








14 opmerkingen:

  1. Joepie!!! Ik wacht hier al vol ongeduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die werkbeschrijving ziet er fantastisch uit!
    Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, daar zou ik ook al héééél blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wow! Ik heb nog nooit een tas gemaakt maar wil dat heel graag doen... Jullie maken met duidelijke tuts de stap steeds een stukje kleiner! Als ik nou ook nog eens zo dapper ga worden dat ik daadwerkelijk in mijn stof durf te knippen dan ga ik zeker jouw tas maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk die tas met die gesp!! Dan maakt m net ff anders :-)
    Ik wacht geduldig af tot de how to!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ja, een nieuwe handtas! Die met de gesp vind ik heel mooi. De dubbele kleurtjes bij de andere tas, zijn dan weer erg goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooeee, met die gesp is ook heel leuk! ik kijk er naar uit, naar dat patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooooh, ik kan niet wachten!! Die met de gesp is geweldig!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen