vrijdag 20 april 2012

Pad.


Een poosje geleden postte ik deze foto's van een patroontje in de maak.  Er was enige nieuwsgierigheid van jullie kant en ik denk dat zelfs het woord 'zotjes' in de commentaar verscheen.



Ondertussen is het projectje af.


Het is het laatste verplichte stuk van op school: een crapaud.  Ik vond het een moeilijk model, maar ben best tevreden met het resultaat.






Nu nog mijn eindwerk maken en dan kan ik hopelijk in juni mijn getuigschrift ontvangen.  Ondertussen, op naar het volgende model!

12 opmerkingen:

  1. Who dat is toch geweldig als je dit kunt zeg.
    Echt mooi geworden hoor.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best tevreden zegt ze dan.... tssss.... tis onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wist het al op voorhand....zotjes gewoon :) Maar geweldig schoon zotjes hé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, heb je dat zelf gedaan??? Superknap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zotjes? Voor mij is dit een kruising tussen de nobelprijs en een opname in de psychiatrie. Als je ooit voor deze verplichte stukken een plaatsje zoekt, dan stel ik met véél plezier mijn living open. Prachtig! Preus moogt ge erop zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, jij kan toch werkelijk alles en alles ziet er ook altijd zo goed uit. Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amaai, echt wel zotjes da je da in elkaar hebt gestoken! knap zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt geweldig dat je dit kan! Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen... Wij hebben hier een tweedehands zetel met een zeer zichtbare scheur in. Als ik wil dat die efkes niet zichtbaar is, leg ik er gewoon een doek over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen