maandag 14 mei 2012

Dit weekend

werd er een bank eindelijk afgewerkt.



werd er nog maar eens een beetje aan het eindwerk  gewerkt.


werd er eindelijk dit onding gemaakt.


werd er eens een t-shirtje gemaakt.


 werd er nog steeds niet opgeruimd.


werd de ontdekking gedaan dat foto's nemen van je eigen rug iets voor contorsionisten is.


Maar kwam ik vooral tot de conclusie dat het to-do lijstje steeds langer wordt en mijn planning steeds slechter.  Dus vanaf nu staat er hiernaast een lijstje dat moet afgewerkt worden en waardoor ik hopelijk een beetje georganiseerder ga werken. Kwestie van mezelf wat druk op te leggen nu dat dat af te werken lijstje hier zo open en bloot staat te blinken.

9 opmerkingen:

  1. contorsionisten, even mijn dikke van dale halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zolder werkkamer, heerlijk!! En wat een mooie foto's van het gereedschap, touw enz.! Die kunnen zo in een lijstje aan de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om te lezen! En een aanstekelijk idee, die lijst aan de rechterkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er word van alles ondernomen zie ik wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik ook zo een lijstje ga maken. Hier is het nog erger gesteld, neem dat van me aan. Er staan zo'n drie manden strijk en iedereen legt elke ochtend alles klaar wat hij wil aandoen. Grote schande, ik weet het, maar ze moesten de dagen maar wat langer maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar je hebt ontzettend veel gedaan! Chapeau! Geeft toch niets, dat je nog meer wilt doen...
    (Wat is het onding voor een ding?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet nog iets voor op je to-do lijstje : patroon logeertas :-) Daar wil ik gerust voor betalen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n tanktop staat ook nog op mijn to-do lijst dat ook hier véél te lang is! Die bank... ziet er alvast veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik pieker nu al een tijdje wat dat onding voor ding kan zijn....

    BeantwoordenVerwijderen