vrijdag 1 juni 2012

Daarom.

Omdat het vandaag 1 juni is.
Omdat het vandaag slecht weer is en ik een broek zal dragen.
Omdat ik het de laatste tijd te druk heb om dingen ineen te naaien en dus niets anders heb om aan u te tonen.
Omdat de foto's al een jaar geleden zijn gemaakt, maar nog nooit de weg naar deze blog hebben gevonden.
Omdat het rokje al 7 of 8 jaar geleden is gemaakt en het misschien wel tijd is om het eindelijk eens op deze blog te gooien.
Omdat de Knipmode soms ook wel leuke patroontjes heeft.
Omdat een Ikea stofje altijd schoon is om te zien.



Maar vooral omdat het altijd fijn is om met mensen te lachen wiens hoofd een andere kleur heeft dan hun benen. 

10 opmerkingen:

  1. Moh, gij!
    Niets te lachen, gewoon aandoen, dat rokje. Het weer is trouwens nooit te slecht om een rok te dragen. Echt niet. Zelfs in Rusland dragen vrouwen rokken in de winter. Of dat dan elegant is, in combinatie met de hele reutemeteut, dat laat ik even in het midden, maar het weer is géén issue :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi! Die laatste opmerking :D Mooi rokje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha... leuk bericht! :-) Maar die benen zullen de kleur van het hoofd wel snel volgen als de zon nog een beetje haar best wil doen. En het steekt absoluut niet af! Schoon rokske!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, leuk blogje. De kleuren komen toch wel weer in orde met wat zonnestralen erop!

    Leuk stofje en rokje, maakt niet uit dat het van lang geleden is.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, mijn benen zijn ook eeuwig wit, ook als ze voldoende zon zien. Om 1 of andere reden willen die niet kleuren en dat terwijl mijn gezicht en mijn schouders wel gemakkelijk bruinen.
    Schoon rokske, aandoen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lachen doe ik niet! Ik vind het een schoon rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tip: bij picmonkey kun je je benen een beetje bijkleuren.... Maar als je niets had gezegd, had ik het niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo slecht was dat weer toch niet (al ik had ik snel spijt van de sandallen). Enne, fijn om je eens in 't echt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat kennen we hier ook, gezicht en benen in andere kleur ... Jaloers op mijn jongste ; als die twee dagen sandaaltjes aanheeft, lijkt het alsof ze vuile voetjes heeft ... maar nee hoor, ze heeft gewoon een zalig snelbruinend velleke!

    BeantwoordenVerwijderen