zaterdag 23 juni 2012

Eindelijk.

Het patroon stond allang te blinken op mijn Pinterest bord en eindelijk heb ik de tijd gevonden om er aan te beginnen : de alombekende Boleo van Eloleo*. 


Wat een plezant patroontje is me dat seg!  Zeer duidelijk, eigenlijk heel erg simpel, maar toch zit het verdomd ingenieus in mekaar.  Het heeft wat weg van de reversible bag, maar dan met dat beetje extra.  


Omdat het niet teveel verschillende stukken zijn en de handleiding zeer uitgebreid is,  zit zo'n Boleo dan ook snel in elkaar.  Om een uur of een gestart en tegen half vier was ie al af.
En dat is altijd fijn, als je iets in een keer kan afwerken.


Nu is het alleen nog te hopen dat het feestvarken er blij mee zal zijn.


Stof: Den Boom
Patroon: Boleo

*Ben ik nu de enige die dat blogverlof al grondig beu is?  Het is te hopen dat dat boek snel af is!

14 opmerkingen:

  1. wauw, deze is gewoonweg prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, enne....als de ontvanger het niets vind, dan weet ik nog wel iemand :) Zo leuk dat een tas gemaakt van hetzelfde patroon er zo verschillend uit kan zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pas maar op, zo'n Boleo maken in zo tof, dat je er aan verslaafd raakt. Ik heb er al vier op mijn conto staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooi stofke!!! Aan de boleo moet ik dan mss toch ook eens beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat in goede aarde vallen! Hij is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het feestvarken er niet content mee is, valt aan haar goede smaak te twijfelen.
    Zeer knap, niet enkel het patroon, maar ook de stofkes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi :)
    En euh.. ik ben dat blogverlof ook beu..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schoon, 't is echt een toffe tas! En als dat zo goed vooruit gaat moet ik dat toch eens echt van tussen de stapel patroontjes trekken dat hier klaar ligt. Ik vroeg me van de week ook al af hoe het met haar zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk snoepig stofje! En prachtig gemaakt volgens een prachtig patroon. Ook maar bij op de to do lijst.....
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed stofje zeg! Een echte zomertas voor aan het strand en op terras!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben op zoek naar het patroon van de boleo-tas maar op de site van Van Katoen kan ik jammer genoeg niet meer terecht. Iemand die me kan helpen? Please!
    Noëmi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idem hier, is dat patroon van die tas nog ergens te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat je het patroon nog kan bestellen. Misschien eens een heel lief mailtje naar Eloleo sturen en vragen of zij jullie nog kan verder helpen?

      Verwijderen