maandag 18 juni 2012

René.

Op twee juni werd mijn petekind Jules grote broer.  


René werd geboren en dat vraagt natuurlijk om een cadeautje. 
Mama kreeg een tas met daarin voor elk wat wils.






Het dekentje is gemaakt naar het bekende voorbeeld met een stofje van Michael Miller van bij Vermiljoen.


Ook de lasagne hoorde er bij, maar die werd om duidelijk praktische redenen niet mee in de tas gestoken.


Ook de achterzijde van de tas werd een beetje 'gepimpt'.

(ik heb zelf eens een T-shirt met het opschrift 'Super Meter' van René's mama gekregen)

En dan wil ik u nog graag het schitterende doopsuiker meegeven dat René uitdeelde.  Banaantjes en een stel verliefde apen uit een echte bananenboom.


Merci René!





25 opmerkingen:

  1. Oh seg, wat een schoon manneke.
    Proficiat tante!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supercadeau! en die lasagne erbij, echt origineel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nog eens plezante en praktische cadeaus! Zeker de lasagne.
    En wat een prachtig nieuw neefje! Veel geluk voor iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai zeg, wat een schoon venteke inderdaad!!!
    Kei-leuk cadeau!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die banaantjes, de cadeautjes, het kindje..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, en wat een leuke geschenkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo een mooi kindje! en wat een leuk cadeau zeg voor de ouders! amaai, dat van da luiwijveneten ga ik onthouden! dat zou i ksuper gevonden hebben als ik was bevallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat, super schattig kindje! Originele cadeautjes!
    Ik ben net een blog gestart en ben nog op zoek naar volgers. Kom gerust eens langs op: http://mississippi0.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat tante! Wat een schoon kind, en wat een schone cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend! Hoe origineel allemaal en wat een schoon manneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een nie-normaal schoon ventjen. En zonder der over te gaan, ik kan het weten, ik heb er echt al veel in mijn pollen gehad.
    Was't een thuisbevalling trouwens? Lijkt me zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die apen zijn geweldig! En zo'n schoon kind, amai.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nog eens bedankt voor de cadeautjes, iedereen was gelukkig...en de lasagna was super lekker!!!!!! Chris vond het dekentje ook kei mooi, René heeft er gisteren voor de eerste keer op gelegen en ik denk dat het goed lag, hij zag er heel content uit :-)
    Jules heeft van de politie-ventjes wel dieven gemaakt ze zijn gedoemd slechterik te zijn :-s

    zo tante, nog heel veel groetjes van je 'zus' en je neefjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd aan de ganse familie, wat een prachtkind!
    En alles is zo leuk bedacht, ik vind je tas ook zo mooi, als je het nier erg vind zou ik het ideetje van de tas met super mama erop graag ook eens willen maken (mits te linken)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!!!
      Ik ga er eens aan beginnen (ik heb twee boelekes op komst bij vrienden en zo een tas is altijd leuk en bruikbaar)

      Verwijderen
  15. Goh, wat een schoon "apeke" Hele dikke kus! Supermooie cadeautjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amai wat een grote man al, en een schoontje zeg. En volgens mij wordt die nog eens zwanger, alleen al voor de cadeaus. Sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie cadeautjes en een prachtig kind en meer moet daar niet over gezegd worden, amai zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. moooiiii!!!! Liene gij kunt ni anders dan blij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kindje!!! En leuke cadeautjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen