zondag 26 augustus 2012

Ritme van de regen.

Waar ik vorige zondag nog met de familie in het zwembad wat verkoeling zocht, regende het vandaag oude wijven en was het binnenblijven geblazen.   
Niets aan te doen en dus werd er van de nood een deugd gemaakt en werd het een dag om lekker mijn eigen zin te doen.

Eerst werden er nieuwe stores gemaakt voor de slaapkamer.

handmade stores

Daarna werd er nog wat geprutst aan oude & nieuwe projecten.

half finished bag with pins

half finished bag with pins (blue)

half finished bag with pins

sewing room table

En kregen de ritsen een nieuwe thuis in een Kringloop-kelk.

sewing machine, bowl with zippers, sciccors

Het zijn dagen als deze die me al doen uitkijken naar de herfst.

8 opmerkingen:

  1. oh heerlijk, nog iemand die net als mij straks heerlijk kan genieten van de herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ik moet zeggen dat ik ondertussen ook al uitkijk naar de herfst :)
    Gezellig binnen zitten, pannenkoeken bakken, prutsen aan de naaimachine... Gewoon oergezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei fijn...zo'n dagen doen soms ook deugd! En nu nog de stoof aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Exactly! ik heb vandaag ook al lekker zitten naaien terwijl het buiten goot. Je kan niet blijven treuren om de zon. (maar toch hoop ik dat ze er morgen alweer is)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat die herfst toch nog maar even wachten, ik hoop nog keihard op een zalig nazomertje. Maar ben wel heel benieuwd wat dat blauwe tasje precies zal worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo... heerlijk zo'n dagje he?
    Hier hetzelfde hoor. Heerlijk prutsen met van alles en nog wat ;-) Eindelijk mijn lampen geblogt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja heerlijk, ik kijk ook al uit naar de herst! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Zuster, mijn laatste mailtjes bleven onbeantwoord .. geef je nog een seintje? Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen