dinsdag 7 augustus 2012

Zusjes onder mekaar.

Er zat vandaag een pakje in de bus!

giveaway stofjes

En het was voor mij!

giveaway stofjes

Want twee weken geleden was ik één van de winnaars van de giveaway bij deZusjes!

giveaway stofjes

Kijk eens wat een mooie stofjes en lief kaartje!

giveaway stofjes

 Die appeltjes zijn ideaal om voor een ritstasje te gebruiken!
Oh, en dat paarse stofje roept gewoon om een tassenvoering te worden!  

En nu ga ik ook stoppen met roepen!

Of toch niet!  

Eerst nog: Dankjewel!

11 opmerkingen:

  1. super prijs om te winnen, dat gaat zeker iets moois opleveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga ook eens roepen: GELUKZAAAAAAAAK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi stofjes!!Dat paarse stofje heb ik in het groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waw wat een superkado!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoveel stofjes, maar nog meer plannen, dat kennen we! Jij maakt er vast iets knaps mee, ben al benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke post!!! Er wordt gegarandeerd weer iets moois mee gemaakt! Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag gedaan... Ik ben benieuwd naar de maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen