woensdag 12 september 2012

BLOGGERS ZIJN FIJNE MENSEN

Op zaterdag ging ik samen met Els & Ilse naar de Piet Hein Eek winkel in Eindhoven.  Nadien stond er nog een bezoekje aan het Designhuis op de agenda, om af te ronden op de mooie Yvestown fair

collage blog uitstapje

Deze mini blog-meeting kwam er na een berichtje op de blog van Ilse.  Vooraf kenden we elkaar dus niet en hadden we alle drie een beetje een 'schoolreis'-gevoel.

'Al snel bleken het zenuwen
voor niets te zijn
en werd het een erg leuke en inspirerende dag.' 

Er werd ook al nagedacht over een tweede uitstapje, dus wie zich geroepen voelt mag ons steeds vervoegen!
Spijtig genoeg had ik mijn fototoestel niet bij, maar voor een uitgebreid verslag (en een Kapitein Winokio-giveaway!)  kan je op nummer vierenveertig en bij Various kinds terecht.

12 opmerkingen:

  1. moi aussi, Spannend lijkt het me alvast, leuk dat jullie elkaar "gevonden" hebben en genoten hebben van die dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad een waar genoegen (en een inspirerende dag)! Het is natuurlijk ook tof de dame achter 'de Zuster van' te kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook wel eens meegaan (als mijn agenda het toelaat).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo De Zuster Van.

    Het lijkt me heel leuk om met jullie mee op pad te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne reacties. Het was idd een leuke uitstap. Leuk je te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk zou ik dat HEEL GRAAG eens willen doen! Ga je toevallig niet naar de Maakdag volgende zondag?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik ga een pop proberen te maken bij Tante Hilde! En jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Bedoel je om er samen naar toe te gaan? Ik ben van plan om met de trein te gaan want mijn auto moet naar de garage. Ik vertrek waarschijnlijk vanuit Lier. Uit welke regio kom jij?

      Verwijderen
    2. Lap, ik zie nu pas je reactie ( schaam rode wangen). volgende keer geef ik je een lift, beloofd! Ik ben trouwens van de kanten van leuven...

      Verwijderen