woensdag 10 oktober 2012

Ik heb het licht gezien!


Toen  ik mijn overlock kocht werkte het lampje perfect, maar toen ik er mee thuis kwam en het hele geval installeerde marcheerde het plots niet meer.  Dus ik nakijken dat de stekker goed inzat, dat de machine aanstond.  Zelfs het lampje eruit geprutst, nagekeken en terug gemonteerd. Maar allemaal bleek het een maat voor niets want het lampje deed niks, nada & noppes.  
Ik had dan natuurlijk nog de optie om er mee terug naar de winkel te gaan, maar daar was ik véééél te lui voor.  Dus werd er 9 maanden zonder licht gelockt en afgewacht tot de machine misschien eens in panne viel en ik een gegronde reden  had (lees schop onder mijn kont) om ermee naar de naaimachinewinkel te gaan.

En toen.  
Toen, op een mooie woensdagmorgen in de Hemel zag ik het licht!


In de vorm van een aan- en uitknopje achteraan de machine.

34 opmerkingen:

  1. Ha ha! Zoiets zou mij ook perfect kunnen overkomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) (ik hoef niet te zeggen dat ik ook af en toe zo'n aha-moment heb, na een hele tijd sukkelen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, al een chance dat je er niet mee naar de winkel getrokken bent om erover te klagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verhaal, heb een grote lach op mijn gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lol! De mijne mag een retourtje richting fabriek maken, hopelijk blijft hij niet al te lang weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik zou dat ook tegen komen. Plezant eens te lezen dat ik niet alleen ben.
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en 't is niet eens een klein knopje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat zou zoooooo hard iets voor mij zijn :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu kan je super locken met verlichte geest...lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die zoiets tegen komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik een man was zou ik vast een opmerking maken over vrouwen en techniek, maar ik ben geen man. Ik ben blij dat er meer zijn zoals ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihi, grappig. Je had juist wél naar de winkel moeten gaan.
    Die mensen hunnen dag was goe geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, maar de mijne wat minder. Je kan niet geloven hoe opgelucht ik mij voel dat ik dat niet gedaan heb. Zo gênant!

      Verwijderen
  13. haha! ma jonges toch! al een sjans dat ge nie naar de winkel zijt gegaan! ik zou da genant gevonden hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks! Ik heb altijd gedacht dat mijn lampje het niet deed en na een keer een nieuwe te hebben gekocht (duur!) heb ik het maar zo gelaten. Zojuist voor het eerst na drie jaar zie ik inderdaad een knopje aan de achterkant ... ha ha ha wat een grap, ik zit hier nog hardop na te lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat! Ik dacht dat ik recordhoudster was, maar 3 jaar spant toch wel de kroon! Ik veronderstel dat jij er ook gewoon vanuit ging dat het lampje automatisch brandt wanneer het toestel aan staat, net zoals bij een naaimachine? In ieder geval, ik ben blij dat kon helpen!

      Verwijderen
    2. Inderdaad, bij mijn naaimachine gaat het lampje automatisch aan als ik de stroom aanzet. En tja, nu blijkt maar weer eens dat ik echt een ik-heb-een-hekel-aan-gebruiksaanwijzingen-lezen type ben. Bij mij is het altijd aanzetten en starten maar! Gaandeweg vind ik dan wel uit hoe het allemaal werkt.
      Mijn man heeft er trouwens ook heel hard om gelachen toen ik hem het verhaal vanmiddag vertelde! Het naait wel veel fijner MET licht :-)))

      Verwijderen