dinsdag 23 oktober 2012

Recept 22


Tussen al dat zwembadplezier door werd er ook genaaid, meer bepaald voor dat bekende boek.  Zo kon ik recept 22 uitproberen: een rugzak voor de kleintjes. Een heel leuk patroon om mee aan de slag te gaan en voor wie de handleiding netjes volgt, een perfect afgewerkt rugzakje als resultaat.


Ik maakte het uit verschillende restjes stof: Ikea katoen, tweedehandse streepjes en een flannelletje uit het Hoge Noorden.


Een winterse rugzak in een zomers decor zeg maar.


En eens terug aangekleed, voor u gebracht door twee echte topmodellen.



13 opmerkingen:

  1. Oh wauw! ik ben dol op die stofjes! ze zijn echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel originele stofkeuze, ik vind het best leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat was liefde op het eerste gezicht. Schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, idd een mooi rugzakje. En dat flanelleke, oooooh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke! Mijn verjaardag komt dichterbij, dus "het" boek met al die schone modellekes ook ;-) Joepie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel mooi... ik lees in oudere berichten dat je ervaring hebt met het naaien van tricot:)

    Misschien kan je me helpen... ik wil paspelband naaien aan tricot het lukt maar is bijlange niet glad ... ga het terug losdoen maar weet niet hoe het dan wel moet.
    Denk stofje terug te wassen...
    Ik wil een dekenje maken voor een baby aan één kant tricot andere kant fleece...
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weeral schitterend!!! De blauwe is Lili en de groene Kato???

    BeantwoordenVerwijderen