zaterdag 15 december 2012

Voor de winter.

De tas is dan toch afgeraakt.


De buitenzijde is van een stuk donkerblauwe stof gemaakt, ik denk iets bouclé-achtigs. Ik heb het zelf ooit gekregen dus ik weet niet precies van waar het komt. De flap is gemaakt van een lapje nepbont van bij Den Boom.



Voor de binnenkant gebruikte ik een donkerblauwe katoen die met wat dunne Vlieseline werd verstevigd.  


De nieuwe labels had ik natuurlijk pas gemaakt wanneer de tas al grotendeels in mekaar zat, dus is het er nadien -niet al te recht- ingenaaid.



Er zitten vooraan twee kleine opbergvakjes in om mijn gsm en  dergelijke makkelijk terug te vinden en voor de rest is hij groot genoeg voor al mijn andere rommel die ik dagelijks meezeul.



Ik ben er in ieder geval content mee. (en met mijn 'nieuw' jeansrokje van € 4,00 ook!)


En dan nog dit.  Eerder liet ik me ontvallen dat ik Veritas een dure winkel vind, ik doelde hiermee meer bepaald  op allerhande  fournituren om tassen te maken. Ook Veritas las mee en dit is de reactie die ik mocht ontvangen. Ik apprecieer oprecht dat zij de tijd en moeite nemen om te reageren!


Goeie morgen,

Jouw creatie ziet er enorm veelbelovend uit.

(...)We doen ons best om alle sociale media, en zeker ook de blogs van creatieve duizendpoten te volgen. (...) We begrijpen jullie frustratie, maar kwaliteit is voor het belangrijkste aspect van onze producten. Daarom kozen we voor een leverancier waar we 100% zeker van zijn dat deze kwaliteit levert. Maar daar staat natuurlijk een overeenstemmende prijs tegenover. (...) Nog een kleine tip: VIP-klanten (je bent al VIP-klant als je je simpelweg inschrijft op de nieuwsbrief via http://www.veritas.eu/nieuwsbrief.aspx) krijgen geregeld erg interessante kortingen. Zo kregen VIP-klanten gedurende de hele maand september 5 euro korting bij aankoop van 20 euro op al het creamateriaal. Maar ook op handtassen, lingerie, of soms zelfs op alles in de winkel krijgen VIP-klanten maandelijks een interessante promotie. 

Wij kijken al uit naar het resultaat van je nieuwe tas.

Vele vriendelijke, creatieve groetjes,
Lien & het hele Veritas-team

35 opmerkingen:

  1. O gij, zo schoon! Dat blauw is helemaal mijn ding, om over het bontje nog te zwijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beauty! En wat attent van Veritas. Nu hopen dat ze dit ook lezen en Volumevlies H640 of H630 weer terug in de schappen leggen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij "mijn" Veritas ligt er altijd wel H630 of 640, het zal van filiaal tot filiaal afhangen... er regelmatig achter gaan vragen, misschien bestellen ze het dan weer mee als ze merken dat er vraag naar is?
    En idd voor tassenfournituren enzo is de Veritas niet zo goedkoop.
    Ik vind het anders wel een heel toffe winkel :-) er zijn nog (veel) dingen die in de winkels niet zo goedkoop te vinden zijn als op internet hé, maar daarom zijn die winkels niet per sé geldkloppers/afzetters/... ik vond sommige reacties op die vorige post een beetje kort door de bocht!
    Maar goed het mag gezegd worden dat sommige dingen bv ook in een grotere hoeveelheid zouden mogen verkrijgbaar zijn en dan misschien ook een lagere prijs. Wie weet brengen we de Veritas op ideeën :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu vergeet ik nog te zeggen: schone tas weeral! :-)

      Verwijderen
    2. Hey Liesje,
      We nemen het zeker mee! :)
      Midden volgend jaar is onze webshop online, en kan er eventueel wel naar zo'n acties gekeken worden.
      Prettige feesten!
      Groetjes,
      Het Veritas-team

      Verwijderen
  4. I love how your bag turned out! Nice and roomy, and the shape is really unique :)

    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, goed om te weten dat de Veritas hier mee leest. Ik heb nl. ook een frustratie, over het knopenbeleid. Of neen, weet je wat, ik stuur een mailtje naar Veritas zelf, daar was ik nog niet eerder opgekomen.
    Fantastische tas trouwens, weeral. Die blauwe stof is geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeie morgen,

      Jullie kunnen met jullie vragen, opmerking en ook frustraties uiteraard altijd bij ons.
      Info@veritas.be

      Prettige feesten,
      Veritas

      Verwijderen
  6. Superleuke tas weer!! Ik kan alleen maar superjaloers dat er in België iets als Veritas bestaat, ik zou mijn gymp opeten om er één in Utrecht te hebben! (Daar mag u mij aan houden als u meeleest hier!) Want in NL is het altijd erg zoeken naar goede materialen. Ik kan dus écht geen volumevlies vinden. Ugh!! In ieder geval... de tas is een topper met een gezellig vachtje!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat bijna alle patchworkwinkels volumevlies verkopen. Ik kan me niet voorstellen dat Carol Cox in Utrecht dat niet verkoopt.

      Verwijderen
  7. Waw, zo'n mooie tas. Komen die riemen dan van Veritas? De combi is heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, de riemen en ook de rivetten komen van de leerhandel.

      Verwijderen
  8. Waauw, wat een blitse tas : groot, functioneel, en mooi design. Me like!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wééral alleen maar bewondering aan de andere kant van het scherm.... voor de handtas en voor de labels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi...nee, PRACHTIG! En ik zag net je nieuwe labels, ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. amai, die zou zo uit een dure winkel kunnen komen! misschien uit de veritas ;-) grapje hoor, ben een grote fan van veritas, al zijn sommige zaken idd wat prijziger. maar wel super dat ze zo een mail sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mah zooooooo geweldig schoon! Gij zijt fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik val hier achterover van bewondering! WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, daar durf ik alleen van te dromen...ook de gespen vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Serieus, hoe doedet toch steeds weer? Schoon gewoon (de tas, hoewel de reactie van de Veritas ook wel schoon is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dit een prachtige tas! Heb je het patroon zelf getekend? Fijn ook dat Veritas heeft gereageerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het patroon heb ik zelf getekend. En is op het zoeken naar de juiste plooien in de zijpanden na, eigenlijk heel simpel.

      Verwijderen
  17. Prachtige tas, gij zijt echt goed hé zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die tas is gewoon gemaakt voor uwe rok en uw botten. Of andersom.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat labeltje maakt het echt af he. Jaaa, ook al zit het vanbinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heeft een nieuw sjakosch dankzij u, heb de tatanne gemaakt, in winterse versie!!

    Voor de eerste keer is ze goed gelukt, en wees maar zeker er komt nog een lente, zomer en herfst versie, lekker groot, lekker praktisch voor zowel handtas, luiertas, zak met vannalles, bibtas... kortom hit!

    Wil je mijn variant zien?
    vietje.blogspot.com

    Alleen één vraagje, ook al heb ik ze gemaakt, ik had hier nog een mega grote lap liggen en ik weet niet hoe groot de lap was... vandaar mijn vraag... hoeveel stof heb je er eigenlijk voor nodig? Dan weet ik hoeveel ik moet aankopen voor mijn andere varianten he...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waaaahw...mooi hoor. Zo eentje wil ik er ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor de Veritastip !! Ik ben benieuwd naar jouw resultaat van het tasje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goeie morgen allemaal,

    Wauw! De tas ziet er niet alleen prachtig uit (superleuk met het nepbont!) maar ook enorm handig.
    Weer een creatie om u tegen te zeggen.
    Geniet ervan.

    Prettige feesten en een gelukkig nieuwjaar.
    Met creatieve groetjes,
    Veritas

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze tas is super super super super prachtig !!!
    Is dit patroon ook ergens te koop !!!
    Magnifiek .. super de luxe ...

    Groetjes,
    BieFrul
    bieke29@blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen